پرسپولیس با قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند زخم عمیق خود به سپاهانی‌ها را عمیق‌تر کند.

پرسپولیس به دنبال پوکر در جدال با سپاهان؛ زخم عمیق سرخ‌ها به طلایی‌پوشان عمیق‌تر می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، هفته پایانی بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی جدال خواهند داشت. تا به اینجا فصل پرسپولیس با ۶۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سپاهان با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار گرفته است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می‌روند و شاگردان ژوزه مورایس نیز در کرمان باید در مقابل مس‌کرمان قرار بگیرند.

این چهارمین بار در ادوار لیگ خواهد بود که در هفته پایانی تنها تیم‌های پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر جدال خواهند داشت. در ۳ دوره قبلی پرسپولیس موفق شده بود در این جدال به برتری دست پیدا کند و مقام قهرمانی را بدست بیاورد.

لیگ هفتم؛ شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۷، ساعت ۱۵:۰۰ / ورزشگاه آزادی

پرسپولیس و سپاهان در حالی در هفته سی‌چهارم لیگ هفتم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان افشین قطبی با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به شاگردان ویرا در رتبه دوم جدول قرار داشتند اما در نهایت این دیدار جذاب و تماشایی با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

ابتدا محسن خلیلی در دقیقه ۱۷ پرسپولیس را جلو انداخت و سپس در دقیقه ۳۰ احسان حاج‌صفی گل تساوی را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و سپهر حیدری در دقیقه ۹۷ موفق شد گل برتری و قهرمانی پرسپولیس را به ثمر برساند تا پرسپولیس در اولین جدال مستقیم با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی به برتری دست پیدا کند.

لیگ هجدهم؛ پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۲۱:۳۰ / ورزشگاه تختی جم

پرسپولیس با اختلاف ۳ امتیاز بالاتر از سپاهان در صدر جدول قرار داشت و تنها با یک تساوی می‌توانست قهرمانی خود را قطعی کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در هفته پایانی با تک دقیقه نود مهدی ترابی پارس جنوبی جم را مغلوب کند تا برتری شاگردان امیرقلعه‌نویی در مقابل استقلال خوزستان بی‌تاثیر شود.

پرسپولیس با ۶۱ امتیاز بالاتر از سپاهان ۵۸ امتیازی به قهرمانی دست پیدا کرد تا در دومین جدال مستقیم با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی نیز به برتری دست پیدا کند.

لیگ بیستم؛ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۱۸ / ورزشگاه آزادی

پرسپولیس در لیگ بیستم با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار داشت. شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند در هفته پایانی با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را مغلوب کنند تا برتری شاگردان محرم نویدکیا در مقابل استقلال تهران سودی برای سپاهانی‌ها نداشته باشد.

پرسپولیس با ۶۷ امتیاز بالاتر از سپاهان ۶۵ امتیازی به قهرمانی دست پیدا کرد تا در سومین جدال مستقیم با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی موفق عمل کند.

حالا به ایستگاه پایانی لیگ بیست و دوم رسیدیم و این جدال مستقیم بین دو رقیب قرمز و زرد برای بار چهارم تکرار شده است و طرفداران فوتبال باید تا پنج‌شنبه منتظر بمانند و ببینند چه تیمی می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد. هواداران فوتبال در ایران می‌خواهند ببینند آیا پرسپولیس می‌تواند در جدال مستقیم برای قهرمانی با سپاهان پوکر کند یا سپاهان به این برتری پرسپولیس خاتمه خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.