فرمانده فراجا گفت: در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات خوبی در کمپ‌های ترک اعتیاد صورت گرفته و جلسه‌ای با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور داشتیم زیرا کمبودهایی در زمینه نگهداری معتادان متجاهر داریم و قول دادند کمک کنند.

فرمانده فراجا: در خصوص معتادان متجاهر پای قولی که به مردم داده‌ایم، هستیم

به گزارش قدس‌آنلاین، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر من به استان کرمان به‌منظور زیارت مزار شهید سلیمانی، شهدای استان کرمان و انتظامی استان و هم ارزیابی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان کرمان بود.

وی بیان کرد: فرماندهی استان با مدیریت خوب خود و پرسنل خدوم خود توانست هم در صف، ستاد، پشتیبانی نمرات خیلی خوبی را به خودشان اختصاص دهند.

 سردار رادان تصریح کرد: استان کرمان از جمله استان‌هایی است که توانسته تمام شاخص‌های ما را کسب کند و این موفقیت را به مردم فهمیم استان و مجموعه فرماندهی ناجا تبریک عرض می‌کنیم.

 فرمانده فراجا با اشاره به اینکه تجهیزاتی در اختیار فرماندهی انتظامی استان قرار می‌گیرد، گفت: استان کرمان به پهپادهای بیشتری در حوزه انتظامی مجهز خواهد شد که هم در حوزه تصادفات و هم در حوزه مقابله با سرقت نقش بیشتری را باید ایفا کنند.

وی ادامه داد: استان کرمان در حوزه مقابله با اشرار موفق بودند اما از این پس قاطعانه‌تر پر صلابت‌تر با تقویت تجهیزاتی که خواهند شد حضور پیدا می‌کنند.

 سردار رادان بیان داشت: در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات خوبی در کمپ‌های ترک اعتیاد صورت گرفته و جلسه‌ای با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور داشتیم زیرا کمبودهایی در زمینه نگهداری معتادان متجاهر داریم و قول دادند کمک کنند و به‌زودی این کمبودها حل می‌شود و پای قولی که به مردم داده‌ایم، هستیم و قطعا مردم ما را در کف خیابان در زمینه معتادان متجاهر ارزیابی می‌کنند.

 وی تصریح کرد: ریاست جمهوری خواستند که در قالب یک برنامه ۵۰ درصد کاهش تلفات تصادفات داشته باشیم و این یک عدد چند هزار نفری در سال به شرط و شروط ها قابل تحقق است.

رادان اضافه کرد: ما الزامات تحقق را برنامه‌ریزی کردیم و خدمتشان تقدیم کردیم و سهم هر دستگاه را مشخص کردیم که یکی از آنها اصلاح تخلفات حوزه راهور است که بتواند بازدارنده شود تقریبا هم همه موارد مورد تایید قرار گرفته و باید به‌زودی ابلاغ شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.