کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.

نمایندگان مخفی کمیته اخلاق در محل بازی‌های پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز پنجشنبه در شهرهای مختلف کشور از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود که رقابت در بالای جدول به اوج خود رسیده است. پرسپولیس و سپاهان برای کسب قهرمانی به ترتیب میهمان نساجی قائمشهر و مس کرمان هستند.

همچنین انتهای جدول نیز پس از سقوط زودهنگام نفت مسجد سلیمان با هم امتیازی صنعت نفت آبادان و مس کرمان روی امتیاز ۲۲ بر حساسیت‌های هفته پایانی افزوده است تا یکی از این دو تیم خداحافظی تلخی با مردم شهر خود برای حضور دوباره در لیگ یک داشته باشند.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نه تنها اسامی ناظران ویژه انضباطی برای بازی‌های هفته پایانی را منتشر کرد بلکه مسئولان حراست و همچنین چند تن از اعضای معتمد رئیس کمیته اخلاق قرار است با سفر به قائمشهر، کرمان و سیرجان روایت عینی خود از نحوه برگزاری بازی و عملکرد بازیکنان را به فدراسیون منتقل کنند.

نمایندگان مخفی کمیته اخلاق در محل بازی‌های پرسپولیس و سپاهان

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جلساتی را هم با مسئولان امنیتی در این باره داشته است و قصد دارد بر خلاف گذشته هرگونه مساله مورد تأیید کمیته اخلاق را به طور صریح و شفاف اعلام کند.

حال باید دید نطارت مستقیم کمیته اخلاق و مسئولان حراست فدراسیون فوتبال در سلامت بازی‌های امروز چه تأثیری خواهد گذاشت و خروجی پرونده باز فعلی چه خواهد بود.

برنامه بازی‌های هفته سی ام لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

* فولاد خوزستان - آلومینیوم اراک
* نساجی قائمشهر - پرسپولیس
* استقلال - تراکتور
* مس کرمان - سپاهان اصفهان
* پیکان - مس رفسنجان
* گل گهر سیرجان - صنعت نفت آبادان
* ذوب آهن - هوادار
* نفت مسجد سلیمان - ملوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.