آبادان - ایرنا - عضو و سخنگوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان از استعفای اعضای هیات مدیره این باشگاه خبر داد.

اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت‌ آبادان استعفا دادند

به گزارش قدس آنلاین، روح الله محمدی شنبه به رسانه ها اعلام کرد: پس از پیگیری و تصمیم برخی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بومی کردن هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت، تمامی اعضای اصلی هیات مدیره فعلی باشگاه به احترام مردم این شهرستان و در راستای استفاده بهینه از زمان باقی مانده تا فصل جدید از سمت خود استعفا دادند.

وی در پاسخ به تعیین تکلیف وضعیت بودجه و سایر امور مربوط به باشگاه جهت حضور در لیگ آینده در صورت استعفای هیات مدیره گفت: قطعا با توجه به شخصیت حقوقی افرادی که پیگیر این موضوع بودند برنامه‌ریزی لازم برای اختصاص بودجه تمدید و انعقاد قرارداد با کادرفنی و بازیکنان، پیگیری حل شدن مشکلات موجود ورزشگاه تختی، انعقاد قرارداد البسه انجام شده است و اگر واقعا فکری و برنامه‌ای ندارند امروز که سی ام اردیبهشت هست و تازه ۲ روز لیگ بیست و دوم اتمام یافته؛ بدانند که علاوه بر انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باید این اقدامات را در راس برنامه های خودشان قرار بدهند تا مشکلی از این بابت برای حضور قدرتمند در فصل آینده پیش نیاید.

نایب رییس هیات مدیره و سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: ما شاید تنها اعضای هیات مدیره در بین تیم‌های لیگ برتری بودیم که از بابت فعالیت‌هایی که انجام دادیم ریالی دریافتی نداشتیم و هیچ حب و تلاش خارج از عرفی هم برای ماندن در این پست نداریم و این کرسی به مدیران بعدی ‌تقدیم می‌کنیم.

محمدی بیان کرد: تلاش اعضای هیات مدیره باشگاه چیزی جز موفقیت تیم و ماندن در بالاترین سطح مسابقات و خوشحالی مردم نبوده و امیدواریم باشگاه بزرگ صنعت‌نفت روزهای خیلی خوبی رو در آینده بخودش ببیند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با پیروزی بر گل‌گهر سیرجان و با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت تا از سقوط به لیگ دسته اول فرار کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.