مدیرعامل پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر بود که حدود یک ساعت مانده به شروع بازی به قسمتی که برای خبرنگاران تدارک دیده شده بود، مراجعه کرد تا بازی را از نزدیک تماشا کند.

مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگو با قدس: موانع قهرمانی آسیا را هم بر می‌داریم/ پای گل‌محمدی ایستادم

 حالا پرسپولیس با ۱۵ قهرمانی در لیگ سراسری ایران، با اختلاف پرافتخارترین تیم فوتبال ایران است.مدیرعامل پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر بود که حدود یک ساعت مانده به شروع بازی به قسمتی که برای خبرنگاران تدارک دیده شده بود، مراجعه کرد تا بازی را از نزدیک تماشا کند. هرچند که جایگاه خبرنگاران بدون توجه مسئولان به محلی برای تاخت و تاز تماشاگران عادی تبدیل شده و عملا جایی برای نشستن خبرنگاران باقی نمانده بود اما به هرحال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در این محل و نشستن روی صندلی‌های نامناسب ورزشگاه قائمشهر نگاه را به سمت و سوی خود جلب کرد. درویش بعد از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت:« از روز اول دنبال قهرمانی بود. در مقطعی از فصل از قهرمانی دور شدیم اما از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردیم تا به قهرمانی برسیم. این جام متعلق به همه اعضای کادر فنی و بازیکنان است. آن‌ها زحمات بسیاری را متحمل شدند و من باید از تک تک آن‌ها تشکر کنم.»

 از درویش درباره اینکه چرا میان تماشاگران حضور یافت، سوال کردیم که او درواکنش به این سوال گفت:« خودم را مکلف می‌دانستم که در میان تماشاگران حاضر شوم و با آن‌ها قهرمانی را جشن بگیریم. هواداران سرمایه‌های اصلی ما هستند. آن‌ها یک فصل از تیم ما حمایت کردند و این کمترین کاری بود که می‌توانستم برای تقدیر از زحمات تماشاگران انجام دهم. امیدوارم با همین هواداران جشن قهرمانی در آسیا را برپا کنیم. این بازیکنان واقعا لیاقت موفقیت‌های بسیاری را دارند وامیدوارم بتوانیم موانع حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از پیش رو برداریم و دراین جام هم به موفقیت برسیم.»

درویش درباره اینکه فضای ورزشگاه قائشمهر مناسب نبودو مشکلاتی را برای خبرنگاران، تماشاگران و دیگرحاضران ایجاد کرد، گفت:« باید سعی کنیم به استانداردهای لازم برای میزبانی درچنین بازی‌هایی در همه شهرها نزدیک شویم. مشکلاتی وجود داشت اما امیدوارم در آینده این مشکلات برطرف شود» مدیرعامل پرسپولیس پاسخ به این سوال را که برای بازیکنان چه پاداشی درنظر گرفته نیز به آینده موکول کرد و با بیان این جمله گفت:« انشاء الله بگذارید کارها انجام شود، بعد اعلام خواهیم کرد. الان تمام تمرکز ما روی جام حذفی و قهرمانی در حذفی را هم می‌خواهیم و باید برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم.»

*ظاهر فریبنده استادیوم

مشاهدات از جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نشان می دهد این ورزشگاه با وجود ظاهر فریبنده خود اما از داشتن امکانات حداقلی برای میزبانی در بازی های آسیا بی بهره است و عملا هیچ اقدامی در راستای حرفه سازی این ورزشگاه نشده است. ورزشگاه قائمشهر حتی امکانات مناسبی برای تفکیک تماشاگران ندارد و اصحاب رسانه باید خود را مشقت های بسیاری به این ورزشگاه پیر که در دل محله های قائمشهر قرار دارد برسانند. اوج فاجعه آن جا است که افراد عادی به راحتی در جایگاه خبرنگاران تردد می کنند واجازه نمی دهند کار اطلاع رسانی با آرامش انجام شود. البته جایگاه خبرنگاران نیز از امکاناتی برخوردار نیست که قابل وصف باشد. نه اینترنتی برای خبرنگاران لحاظ شده، نه میزی برای نوشتن و قراردادن لب تاپ و نه حتی جرعه آبی برای نوشیدن! آن ها که از شهرهای دور خود را به قائمشهر رسانده بودند تا بازی را تماشا کنند ساعت ها تشنه و بدون داشتن اندک امکاناتی این بازی را به پایان بردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.