۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 874085

فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی و دستگیری پنج ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در کمتر از سه ساعت در شهرستان "نمین" خبر داد.

ضاربان آمر به معروف در نمین دستگیر شدند

به گزارش قدس انلاین،  سردار جواد تقوی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یکی از آمران به معروف در منطقه توریستی جنگل "فندقلو" شهرستان نمین در مواجهه با بی‌حجابی اقدام به تذکر لسانی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرده و توسط تعدادی افراد مورد بی‌احترامی و ضرب و جرح قرار گرفته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و انجام بررسی‌های تخصصی ضاربان که پنج نفر بودند در کمتر از سه ساعت شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: این متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار تقوی بیان کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس با کسانی که خدشه‌ای در امنیت و آرامش مردم و جامعه ایجاد کنند، بدون اغماض قانونی برخورد خواهد کرد.

منطقه جنگلی فندقلو، بخشی از جنگل‌های شرق استان اردبیل و دنباله جنگل‌های نیمه‌گرمسیری استان گیلان است و در ۱۰ کیلومتری شهر نمین و ۳۰ کیلومتری شهر اردبیل قرار گرفته و مساحت منطقه فندقلو حدود ۱۶ هزار هکتار است و بیش از چهار هزار هکتار آن زیرپوشش عرصه‌های جنگلی قرار دارد و بقیه را مراتع تشکیل می‌دهد.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل در مسیر جاده ارتباطی اردبیل - آستارا واقع است.

استان اردبیل با ۱۲۳ شهرستان و جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، مذهبی و اقتصادی در شمال ایران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.