معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه‌ منطقه ای وزارت کشور به همراه استاندار آذربایجان‌غربی از مرز سرو ارومیه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این مرز قرار گرفت.

معاون وزیر کشور از مرز سرو ارومیه بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، محسن کوشش تبار عصر روز شنبه در سفر به آذربایجان‌غربی، به مرز سرو در ۴۵ کیلومتری شهر ارومیه و در مرز کشور ترکیه رفت و در جریان اقدامات صورت گرفته در این مرکز قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی در این بازدید گفت: بهره گیری از همه ظرفیت های مرز سرو برای توسعه صادرات از استان در دستور کار قرار دارد.

محمدصادق معتمدیان افزود: برای توسعه مرز علاوه بر ظرفیت های دولتی، از توان بخش خصوصی هم برای توسعه سرمایه گذاری استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه مرز سرو شبانه روزی شده است، اضافه کرد: ما جزء استان هایی هستیم که همه مرزهایمان برای توسعه صادرات تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هم در این بازدید اظهار کرد: برای هر ۶ مرز رسمی استان مطالعات جامع تعریف کرده ایم.

پیمان آرامون گفت: در حال حاضر سرحال ترین مرزهای کشور را در آذربایجان غربی در اختیار داریم و مرز سرو نیز ظرفیت خوبی پیدا کرده و در آینده هم پیدا خواهد کرد.

 مرز سرو در مرز ایران با ترکیه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.