مدیر کانون رهپویان صبح امید با اشاره به میزبانی استان یزد از خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س)، از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه در چهار شهرستان یزد، میبد، مهریز، بافق و روستاهای اطراف این مناطق با حضور سفیران کریمه اهل بیت(ع) خبر داد.

حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در جشن‌های دختران یزد/برگزاری پویش بهترین دختر در دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین، «علیرضا ثواچه» به حضور پنج روزه این سفیران اهل بیت(ع) در استان یزد اشاره و هدف از حضور سفیران کریمه اهل بیت(ع) در یزد و دیگر استان‌های کشور را شناساندن شخصیت حضرت معصومه (س) و ابلاغ سلام تولیت به عاشقان اهل بیت(ع) ذکر کرد.

وی ادامه داد: از مهمترین اهداف این کاروان را ایجاد فضای معنوی در اقصی نقاط کشور، اشاعه فرهنگ ناب اهل بیت (ع) و بیان معرفت مردم نسبت به این خاندان پاک و مطهر خواند.پ

رابط آستان مقدس حضرت معصومه(س) در استان با اشاره به حضور این خدام از پنجشنبه گذشته در استان، گفت: طی این مدت جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه(س) در محل امامزاده جعفر(ع) و جشن ویژه دختران آفتاب و جشن ویژه دختران مدارس متوسطه دوم و نیز حضور خدام در شهرستان مهریز را شاهد بودیم و در سومین روز این حضور یعنی امروز بازدید از زندان زنان و دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهر یزد در کنار دو جشن بزرگ دختران با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) انجام خواهد شد.

وی با تشریح برنامه‌های خدام حضرت در شهرهای بافق و میبد، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نخبگان استان را نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد و افزود: خادمان حرم با پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) به استقبال ارادتمندان اهل بیت(ع) خواهند رفت.

ثواچه شعار دهه کرامت امسال را «اخلاق، نشاط و امیدآفرینی» ذکر کرد و گفت: بر همین اساس نیز کلیه برنامه‌های کشوری و استانی با محوریت این شعار برگزار خواهند شد.

وی در همین رابطه از اجرای پویش « بهترین دختر» در دهه کرامت خبر داد و گفت: پویش «بهترین دختر» در سه بخش برای ایام دهه کرامت تعریف شده است؛ بخش اول این پویش «فدای دخترم، فدای خواهرم» است که پدران، مادران و دیگر اعضای خانواده به همراه دخترانشان در ویدئویی به ذکرخوبی‌های یکدیگر می‌پردازند و درنهایت آن را برای حرم مطهر بانوی کرامت ارسال می‌کنند تا یک موج تربیتی زیبا در کشور رقم زده شود.

ثواچه افزود: ارسال تصاویر یا کلیپ از برگزاری جشن‌های دخترانه و همخوانی با سرود تهیه شده برای روز دختر و ارسال ویدئو آن به سایت حرم مطهر از دیگر پویش‌هایی است که در روز دختر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.