سرمربی فولاد خوزستان اولویت اصلی خود را تمدید با بازیکنان فعلی قرار داده و سپس در بازار نقل و انتقالاتی به دنبال جذب بازیکن خواهد رفت.

منصوریان و تحویل لیست نقل و انتقالاتی به فولاد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد خوزستان، که از زمان در دست گرفتن هدایت این تیم تا پایان لیگ بیست و دوم، سرخپوشان را از رتبه نهم به رتبه هفتم رسانده بود، حالا در تدارک فراهم کردن تیمی مناسب برای حضور موفق در لیگ بیست و سوم است.

با توجه به اینکه قرارداد ۲۲ بازیکن فولاد در انتهای فصل به پایان رسیده، منصوریان در لیست نقل و انتقالاتی‌ای که به مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تحویل داده، اولویت اصلی را حفظ تیم بازیکنان فعلی گذاشته و خواستار تمدید با آن‌ها شده است. موضوعی که او حتی در کنفرانس‌های مطبوعاتی‌اش رسما اعلام کرد و خواهان تمدید با بازیکنان خود شده بود.

در فاز دوم برنامه‌های نقل و انتقالاتی این مربی، جذب بازیکن با توجه به کمبودها در نظر گرفته شده است. آن‌ها اگر نتوانند با برخی از بازیکنان فعلی خود به توافق برسند، در ادامه با حضور در بازار نقل و انتقالات به پوشش نقاط ضعف و کمبودهای تیم خواهند پرداخت.

سرمربی فولاد هم‌چنین در کنفرانس‌های اخیرش این نکته را اعلام کرده بود که به دنبال جذب ۴ یا ۵ بازیکن در نقل و انتقالات است و به دنبال ایجاد ثبات در تیمش برای فصل آینده خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.