۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 874780

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۴ برهم زننده نظم و امنیت در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.

۱۴ مخل امنیت در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند نفر از اراذل و اوباش در محدوده بلوار طبرسی شمالی و خیابان پنج تن، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری پنج تن مشخص شد این افراد با قدرت نمایی، حمل سلاح سرد و شرکت در نزاع های دسته جمعی موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند.

وی گفت: در یکی از درگیری های این افراد شرور در انتهای پنج ماموران انتظامی در ۲ عملیات مجزا، هشت نفر از مخلان نظم و امنیت را دستگیر و ۹ تیغه چاقو و قمه و چهار عدد چوب و چماق از آنان کشف کردند.

نگهبان افزود: در عملیاتی دیگر در بلوار شاهنامه ۶ نفر از اعضای یک باند شرارت که در روزهای گذشته در جریان یک نزاع دسته جمعی با قدرت نمایی و تخریب خودرو، چند نفر از شهروندان را مجروح کرده بودند نیز دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک عدد شوکر، یک عدد اسپری فلفلی، پنج قبضه سلاح سرد و تعدادی چوب و چماق کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: تمام فعالیت های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند ، توسط پلیس پایش می شود و پلیس در صورت ارتکاب هرگونه قانون شکنی مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.