باشگاه پرسپولیس روی وعده قبلی مرتضی پورعلی گنجی برای ادامه همکاری حساب ویژه ای باز کرده است

حساب باشگاه روی وعده مدافع پرسپولیس؛ مرتضی پورعلی گنجی می ماند

به گزارش قدس آنلاین، یکی از بازیکنانی که در نیم فصل و حتی پس از آن شایعات زیادی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس به گوش می رسید، مرتضی پورعلی گنجی بود.

پورعلی گنجی که پس از سال ها ادامه فوتبال در خارج از ایران، تصمیم به بازگشت گرفت و بلافاصله نیز با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد، پس از فعل و انفعالات چند روزه ای که در تیم ملی رخ داد، در لیست کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی قرار گرفت و دقیقه 90 مسافر قطر شد.

این اتفاق در ادامه به پیشنهاد یکی دو باشگاه قطری و چند تیم اماراتی انجامید. آن هم در شرایطی که شماره 8 این فصل پرسپولیس با سرخ ها قرارداد 2 ساله امضا کرده بود اما بند فسخ 250 هزار دلاری او باعث می شد شایعات در مورد جدایی او بیش از پیش جدی شود.

در نهایت اما پورعلی گنجی در پرسپولیس ماندگار شد و چند روز قبل هم قهرمانی اش با پرسپولیس در لیگ 22 را جشن گرفت. با پایان لیگ باز هم زمزمه ها در مورد جدایی احتمالی این مدافع ملی پوش بالا گرفت اما این بازیکن چند روز قبل در مصاحبه ای تلویزیونی این شایعات را رد کرده و وعده داد فصل آینده نیز در پرسپولیس می ماند.

ادعایی که باعث شده رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس روی وعده پورعلی گنجی حساب خاصی باز کرده و در گفتگو با خبرنگاران نیز با تاکید به قول پورعلی گنجی برای ادامه همکاری به دنبال فراهم کردن قرارداد مالی تازه این مدافع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.