مدیر کانون خدمت رضوی استان تهران گفت: ۸۰۰ کانون تخصصی و عمومی خدمت رضوی در استان تهران برای خدمات رسانی به مردم فعالیت می کنند.

فعالیت ۸۰۰ کانون خدمت رضوی در استان تهران

به گزارش قدس آنلاین، صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در آیین معنوی اهتزاز پرچم بارگاه مطهر امام رضا(ع) در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: ۸۰۰ کانون تخصصی و عمومی خدمت رضوی در استان تهران به همت خادمیاران افتخاری کانون‌های خدمت رضوی برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همه مردم ایران عاشق امام رضا(ع) و حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) هستند و این یک پشتوانه بزرگ برای کشور است، این دوست داشتن فارغ از هرگونه نگرش حزبی و جناحی و گروهی است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اینکه در عید نوروز امسال بیش از ۱۰ میلیون نفر به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) رفتند، بیان کرد: مردم ایران از هر قشر و جنسیت و گروه، هر وقت مشکل و گره‌ای داشته باشند خودشان را به حرم امام رضا(ع) می‌رسانند تا از آن حضرت طلب شفاعت کنند، وجود حرم مطهر رضوی در کشور ما نعمت بزرگی برای ملت ایران محسوب می شود.

براتلو تصریح کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری ۷ سال از تشکیل کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها می‌گذرد و خادمیاران در عرصه‌های مختلف به محرومان و نیازمندان جامعه خدمات‌رسانی می‌کنند، تلاش شبانه‌روزی خادمیاران برای حل مشکلات مردم است، همه ما خادم امام رضا(ع) هستیم و باید در جهت خادم بودن حرکت کنیم.

وی ادامه داد: از ۳۰ هزار خادمیار افتخاری که در کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در شهرستان‌های استان تهران ثبت نام کرده‌اند، بالغ بر ۱۳ هزار نفر فعال هستند و داوطلبانه در حوزه‌های مختلف در جهت محرومیت و خدمات‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند، هدف خادمیاران رضوی خدمت به مردم است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در استان تهران، خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه پر برکت کرامت ویژه برنامه‌هایی از سوی کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که اهتزاز پرچم مطهر حرم رضوی، برپایی موکب‌ها و ایستگاه خدمات‌رسانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ده‌ها ویژه برنامه دیگر است که در طول این روزها از اول تا یازدهم ذی القعده به همت کانون‌های خدمت رضوی با همکاری سایر دستگاه‌های استانی و شهرستانی و با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.