فرمانده انتظامی گلوگاه از راه‌اندازی پلیس فتا در این شهرستان خبر داد و گفت:  با توجه به مطالبه‌گری مردم در راستای تسهیل در رسیدگی به امور جرائم فضای مجازی، پلیس فتا در گلوگاه راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی پلیس فتا در گلوگاه/ رعایت حجاب و عفاف مطالبه مردمی است

به گزارش قدس آنلاین، محمود کلوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران‌ گلوگاه اظهار کرد:  پلیس فتا در گلوگاه با هدف کاهش جرائم فضای مجازی و افزایش ایمنی در بستر  فضای مجازی بوده تا به مطالبات مردم‌پاسخ داده شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در ادامه با بیان اینکه حجاب و عفاف به عنوان مطالبه مردمی در دستور کار پلیس است، یادآورشد: با توجه به پیش رو بودن فصل گرما و توجه به رعایت حجاب و عفاف در جامعه در این بخش با قوت وارد عمل شده و با هنجارشکنان براساس قانون برخورد می‌شود.

کلوانی افزود: افزایش امنیت در بخش‌های مختلف جامعه و افزایش ایمنی از وظایف مهم پلیس است و در گلوگاه هم در این بخش با قوت وارد عمل شده و اجرای طرح امنیت اجتماعی، فضا را برای برخی  برهم زنندگان امنیت در جامعه، ناامن خو اهد کرد.

وی گفت: ایجاد امنیت مهمترین دغدغه پلیس است و در این بخش انتظار است که ادارات و نهادها و بازاریان‌ نسبت به افزایش تجهیزات حفاظتی و مراقبتی تلاش کرده و مانع از بروز سرقت شده و در پیشگیری از سرقت کمک‌کار ما باشند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.