یک شبکه عبری زبان اعلام کرد که رزمایش‌های اخیر حزب‌الله لبنان احتمالا ارتش رژیم صهیونیستی را مجبور به بازنگری در محاسباتش می‌کند.

مانور اخیر حزب‌الله لبنان، ارتش اسرائیل را مجبور به بازنگری در محاسباتش می‌کند

به گزارش قدس آنلاین،،یک شبکه عبری زبان  اعلام کرد: تهدیدات روزافزونی علیه ارتش اسرائیل وجود دارد که احتمالا ارتش را مجبور به بازنگری مجدد در محاسباتش کند چراکه نیاز شدیدی به تقویت سامانه ذخیره خود دارد که زیر بار سنگین قرار دارد. تحول تکنولوژیکی حزب‌الله لبنان احتمالا موجب نگرانی روزافزون فرماندهی نظامی اسرائیل می‌شود. تل‌آویو باید از بودجه جدید کشور برای تقویت نیروهای نظامی و بازسازی مجدد ارتش استفاده کند.

این شبکه به نقل از تعدادی از سربازان ذخیره که در مرزهای شمالی در ارتش خدمت می‌کنند، اعلام کرد: ما شاهد کمبود تجهیزات و مهمات و خودروهای نظامی و کاهش پوشش اطلاعاتی تاکتیکی برای تعامل با تهدیدات روزافزون در جبهه شمالی هستیم. فرماندهی میدانی ارتش در جبهه شمالی و مشخصا در مرزهای لبنان این حقیقت را درک می‌کند؛ اما از ایجاد راهکاری برای این مشکل واقعی عاجز است.

حزب‌الله لبنان یکشنبه رزمایش نظامی با مهمات در جنوب لبنان با حضور نیروهایی با تخصص‌های نظامی مختلف و در سایه نمایش سلاح و موشک و خودروهای این حزب برگزار کرد. این رزمایش چند روز قبل از بیست و سومین سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغالگری رژیم صهیونیستی در ۲۵ مه ۲۰۰۰ برگزار می‌شود.

شبکه المنار لبنان اعلام کرد، این رزمایش شامل پیام‌هایی درباره هشدار به دشمن همزمان با نقض‌ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مسجد الاقصی و سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان درباره اهمیت معادله اتحاد میدان‌ها در سطح محور مقاومت بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.