استاندار اردبیل گفت: روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، از روزهای عزتمند جمهوری اسلامی ایران است.

آزادسازی خرمشهر روز عزت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، سیدحامد عاملی در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر که در ناحیه سپاه شهرستان بیله‌سوار برگزار شد، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر به عنوان یکی از روزهای عزتمند جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و نباید شاخص‌های این روز عزتمند را فراموش کنیم.

وی افزود: جای جای خرمشهر آغشته به خون‌های پاک مردان و زنان قهرمان و شجاع است که با مقاومت تاریخی، با جان خود از خاک مقدس کشورمان دفاع کردند، در این روز عزتمند باشکوه یادی کنیم از قهرمانان آزادسازی خرمشهر همچون شهید سرلشکر علی صیاد شیرازی، شهید سرلشکر محمد جهان آرا و ناخدا یکم هوشنگ صمدی که رشادت‌های بزرگی انجام دادند.

استاندار اردبیل گفت: رمز پیروزی عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، باور به وعده قطعی خداوند متعال مبنی بر پیروزی حق بر علیه باطل و وحدت کامل ارتش، سپاه و نیروهای مردمی بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به درستی و با درایت تمام فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

عاملی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به قله‌ای از اقتدار دست پیدا کردند که برای مردم عزیز کشورمان باعث دلگرمی بزرگ و برای دشمنان به کابوس بسیار بزرگ تبدیل شده است.

وی تشریح کرد: مردم عزیز استان اردبیل‌ توجه کنند که هر شخصی در هر جایگاه و لباسی، سخنی که منجر به تفرقه، عدم وحدت و پیشرفت شود، از زبان دشمن این مردم و کشور سخن می‌گوید.

استاندار اردبیل ادامه داد: تاریخ ثابت کرده است که هر کشوری به کشور خارجی اتکا کرده، منجر به آسیب‌های جبران ناپذیری شده است.

عاملی گفت: افرادی که سخنانی از تجزیه طلبی می‌زنند، توصیه داریم که افکار، برنامه و نهایتا سرنوشت صدام در رابطه با اشغال خرمشهر را به خوبی بررسی کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.