۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 875611

یکی از بازیکنان استقلال که در فصل جاری لیگ برتر نتوانست آن طور که باید و شاید به خواسته هایش دست پیدا کند حالا درصدد است تا در پایان لیگ از این تیم جدا شود.

بازیکن استقلال خواستار جدایی شد

به گزارش قدس آنلاین، امیرعلی صادقی مهاجم ۲۲ ساله تیم استقلال که در فصل بدنسازی تابستانی فصل تازه تمام شده بهترین مهاجم استقلال در امر گلزنی در دیدارهای دوستانه به شمار می‌رفت در فصل تازه به پایان رسیده هرگز نتوانست خواسته‌های خودش را برآورده شده ببیند.

صادقی که در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی به تیم استقلال پیوست در اوایل لیگ برتر تنها در ۵ دیدار برای استقلال به میدان رفت اما پس از آن نه در لیگ برتر و نه جام حذفی هرگز فرصتی برای بازی پیدا نکرد. این بازیکن در پنج دیدار رفت مقابل سپاهان، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان برای استقلال به میدان رفت و جمعاً ۱۲۴ دقیقه در ترکیب استقلال حضور یافت.

حالا از افراد نزدیک به تیم استقلال خبر می‌رسد این بازیکن درصدد است تا با جلب رضایت ریکاردو ساپینتو در پایان فصل از جمع آبی پوشان جدا شده و به شکل قرضی یا قطعی راهی یک تیم دیگر شود. او در صحبت با اطرافیانش مثالی هم برای این تصمیمش زده و گفته مثل حسین پورحمیدی که وقتی نتوانست در استقلال بازی کند به صورت قرضی منتقل شد و درخشید، او هم تصمیم دارد شانسش را برای بازی در لیگ برتر در یک تیم دیگر آزمایش کند.

با توجه به در پیش بودن رقابت های جام ملت های آسیا و اینکه امیرعلی صادقی تا پیش از اعزام تیم ملی به جام جهانی جزو نفرات دعوت شده از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی بود این بازیکن تهاجمی به شدت امیدوار است تا بتواند با حضور در رقابت‌های لیگ بیست و سوم در ترکیب یک تیم دیگر لیگ برتری نظر امیر قلعه نویی را جلب کند تا بتواند مسافر جام ملت‌های آسیا باشد.

به طور حتم در صورت تمدید قرارداد ریکارد ساپینتو این موضوع از سوی مسئولان فنی و مدیران باشگاه بیش از پیش مورد بررسی قرار خواهد گرفت چرا که ساپینتو با سکونشین کردن این بازیکن در طول ۹ ماه گذشته مشخص کرد هیچ اعتقادی به صادقی ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.