اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری در دیدار با دکتر خاندوزی بر تلاش هر چه بیشتر دولت برای تحقق شعار سال‎؛ «مهار تورم و رشد تولید» تاکید کردند.

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان با وزیر اقتصاد

به گزارش قدس آنلاین‏، کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه با حضور دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در تهران تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با هدف بررسی و کسب اطلاع اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری از روند اقدامات و راهکارهای اقتصادی دولت در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم در سال «مهار تورم و رشد تولید» تشکیل شده بود، اعضاء با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر دولت برای تحقق شعار سال، دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و تسریع در اصلاح برخی عوامل تورم زا را خواستار شدند.

در ادامه وزیر اقتصاد با قدردانی از دغدغه‌های اعضای کمیسیون، برخی تلاش‌های دولت در حوزه اقتصاد و بهبود وضع مهیشتی مردم را تشریح کرد.

وی همچنین از اجرای بسته اقتصادی دولت به منظور کاهش تورم در روزهای آتی خبر داد و گفت: رشد نقدینگی به عنوان یکی از عوامل افزایش تورم روند کاهشی پیدا کرده و دولت با اقدامات دیگری همچون کنترل نرخ ارز، جلوگیری جدی از بی انضباطی مالی به ویژه از سوی بانک‌های خصوصی، کنترل قیمت‌ها و حمایت از بخش تولید، تمام تلاش خود را بکار بسته است تا شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، تحقق عینی پیدا کند و در زندگی مردم تبلور یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.