آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی، بعد از شکست ناباورانه در مبارزه نخست، اعتراض شدیدی را به نحوه قضاوت داوران داشت؛ اعتراضی که در نهایت به صدور رای تجدید مبارزه منجر شد.

کشتی آزاد جام تختی؛ درگیری طاهری بعد از ضربه فنی و تصمیم جنجالی داور

به گزارش قدس آنلاین، چهل و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی از دیروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در سالن الغدیر شهر ارومیه آغاز شد و امروز جمعه با برگزاری پیکارهای پنج وزن دوم به پایان خواهد رسید.

مبارزه‌ وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین امین طاهری و مرتضی جان محمدی با حاشیه همراه بود. طاهری در حالی که ۹ بر صفر از جان‌محمدی پیش بود، در لحظات پایانی به دلیل اشتباهی که خودش داشت، ضربه فنی شد. پس از این موضوع علیرضا رضایی، مرب طاهری به داوران اعتراض کرد که مورد قبول واقع نشد و حتی طاهری نیز در کنار میز رئیس تشک نیز رفت که رضایی او را به بیرون هدایت کرد.

اما این پایان ماجرا نبود و طاهری دوباره در کنار میز رئیس تشک حاضر شد و حتی درگیری لفظی نیز پیدا کرد. در ادامه هیئت ژوری، فیلم کشتی را بررسی و گوینده سالن نیز اعلام کرد که کشتی طاهری برابر حریفش تجدید خواهد شد.

فردین معصومی که به عنوان مربی فرزندش امیررضا در این مسابقات حضور دارد اعتراض شدیدی به رای هیئت ژوری داشت. با اعلام این رای، فضای سالن برای لحظاتی متشنج و بعضاً با درگیری همراه بود که با ورود نیروی انتظامی آرامش برقرار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.