مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری ۳۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو واتی خانگی ویژه خانواده های تحت حمایت این نهاد در شهرستان جاسک خبر داد.

افتتاح۳۰ نیروگاه خورشیدی خانگی مددجویان کمیته امداد جاسک

به گزارش قدس انلاین، مراسم افتتاح یک واحد نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو واتی خانگی امروز به نمایندگی از ۳۰  واحد نیروگاه خورشیدی با حضور فرماندار جاسک ، امام جمعه شهرستان و سایر مسئولین در روستای گزدان برگزار شد. 

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: رویکرد این نهاد از راه اندازی نیروگاه های خورشیدی خانگی، توانمند سازی، خوداتکایی و کسب درآمد پایدار برای خانواده های تحت حمایت این نهاد می باشد که در همین راستا در دهه کرامت، ۳۰ واحد نیروگاه خورشیدی به ۵ کیلو واتی خانگی ویژه خانواده های تحت حمایت این نهاد در شهرستان جاسک افتتاح و بهره برداری شد.

باسره افزود: برای احداث و راه اندازی این تعداد نیروگاه خورشیدی بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است که این مبلغ از اعتبارات کمیته امداد و اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی به خانواده ها تامین شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: با راه اندازی این نیروگاه خورشیدی خانگی در سال اول برای هر خانواده تحت حمایت این نهاد، ماهانه بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد خواهد داشت. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.