مدیر روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جلسه فوق العاده فرمانداری در خصوص فوت بانوی مشهدی حین عمل لیپوساکشن خبر داد.

تشکیل جلسه فوق العاده در فرمانداری به خاطر بررسی فوت بانوی مشهدی 

مصطفی صیقلیان در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: امروز، رئیس بیمارستان مهرگان برای پاسخگویی پیرامون حادثه پنجشنبه شب ضمن حضور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به سوالات پاسخ داد.

طبق گفته مدیر روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این جلسه مقرر شده فعلا تا اطلاع ثانوی هیچ گونه عمل غیر اورژانسی در این مرکز درمانی انجام نشود و اتمام حجت لازم در مورد تخلفات این بیمارستان با مدیریت آن انجام شده است. 

وی  تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع ظهر امروز جلسه ای فوق العاده در فرمانداری شهرستان مشهد برگزار خواهد شد. 

صیقلیان در مورد علت فوت این زن جوان تشریح کرد: بیمار خانمی ۳۲ ساله، مجرد و اهل مشهد بوده که حدود ۲ ساعت بعد از عمل، دچار اختلال هوشیاری می‌شود و تلاش‌ کادر درمان برای احیای او بی نتیجه مانده و متاسفانه بیمار فوت میشود، البته گزارش‌ اولیه بیمارستان، علت فوت را احتمالا «آمبولی ریه» می‌داند. با این حال نظر نهایی را پزشکی قانونی خواهد داد. 

مدیر روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه بیمارستان مذکور اجازه عمل زیبایی نداشته در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص نظارت دانشگاه علوم پزشکی بر این موضوع گفت: از بهمن ماه تا قبل از این اتفاق همکاران ما چهار بازدید از این مرکز درمانی انجام داده اند و مشکلی وجود نداشته است.

صیقلیان تصریح کرد: علاوه بر اینکه بیمارستان اجازه عمل زیبایی نداشته حتی پزشک هم با توجه به اینکه جراح عمومی است و دوره های لازم را نگذرانده اجازه عمل‌های زیبایی نداشته است. 

گفتنی است؛در اظهارات یکی از مسئولان این بیمارستان بر این نکته که بیمارستان اجازه عمل زیبایی داشته تصریح و عنوان شده است طی یک ماه اخیر هر روز متوسط دو عمل زیبایی انجام شده است!

خبرنگار: معصومه مومنیان 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.