استاندار کرمانشاه بر لزوم باز طراحی شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد و گفت: مسائل بنیادین استان باید در دستور کار این شورا قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه: شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه باید بازطراحی شود  

به گزارش قدس انلاین، محمدطیب صحرایی، امروز(ششم خرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه، بااشاره به تاکیدات و توجهات مقام معظم رهبری نسبت به مسئله جوانی جمعیت، اظهارکرد: در استان کرمانشاه هم این وفاق در بین مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط بوجود آمده که باید یک توجه جدی به این مسئله داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: ضرورت‌های ملی و شرعی هم ایجاب می کند تا روی این موضوع متمرکز شویم و بصورت جدی‌تر به آن بپردازیم.

استاندار کرمانشاه بااشاره به توجه شورای فرهنگ عمومی استان به مسئله جوانی جمعیت و خانواده طی یکسال گذشته، افزود: از آنجایی که در این شورا یک کارگروه ویژه برای بررسی و رسیدگی به موانع جوانی جمیعت و مشکلات خانواده تشکیل شده، از این کارگروه درخواست می کنم که دو پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: باتوجه به لزوم توجه جدی به  مسئله جوانی جمعیت از این کارگروه درخواست می کنم بررسی کند که باید برای این موضوع یک قرارگاه مجزا را در سطح استان تشکیل دهیم که البته این اقدام ممکن است باعث موازکاری‌هایی شود و یا اینکه یک بازطراحی را در شورای فرهنگ عمومی استان داشته باشیم.

صحرایی اضافه کرد: بازطراحی شورای فرهنگ عمومی استان به این معناست که مسائل بنیادین استان مثل موضوع خانواده را در آن در دستورکار قرار دهیم و رویکردهای شورا هم به این سمت و سو برود. 

وی یادآورشد: در ذیل باز طراحی شورا باید کارگروه های مختلفی تشکیل دهیم تا در حوزه های مربوطه در کوتاه ترین زمان برنامه هایی را اجرایی کنند. 

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید حداکثر ظرف یک هفته آینده اعضای شورای فرهنگ عمومی به این جمع بندی برسند که جلسات این شورا بازطراحی شود.

وی با بیان اینکه بازطراحی شورای فرهنگ عمومی باعث ایجاد شادابی، تحرک و تسریع در این مسیر خواهد شد، گفت: از طرفی گاها برای مناسبت های مختلف هم می توان جلسات فوق العاده شورا را تشکیل داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.