مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت.

افزایش ۱۰ درصدی انرژی در نیروگاه نکا

به گزارش قدس آنلاین، نوراله ادبی فیروزجائی با اشاره به اینکه در دو ماه ابتدایی امسال تولید انرژی خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰.۴ درصد افزایش یافت، اظهار کرد: در این مدت بیش از یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ادامه داد: برای ایجاد آمادگی تولید پایدار در دوران پیک مصرف فصل تابستان و با تلاش شبانه روزی کارکنان نیروگاه، تعمیرات دوره ای واحد های بخار و بلوک سیکل ترکیبی به پایان رسید و تعمیرات اساسی واحد دو گازی نیز روزهای پایانی خود را سپری می کند و گروه های مختلفی از کارکنان از حوزه های تعمیرات و بهره برداری با پشتیبانی کارکنان ستادی به طور پیوسته درتلاشند تا این واحد نیز پس از انجام تعمیرات، به شبکه سراسری برق کشور متصل شود.
ادبی یادآور شد: نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ۴ واحد بخاری ۴۴۰ مگاواتی، ۲ واحد گازی ۱۳۷.۶ مگاواتی و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات و تأمین بیش از ۴ درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.