مدیر مخابرات سبزوار گفت: بروز مشکل در یکی از کارتهای رادیویی، قطعی تلفن ثابت روستای "مهر" از توابع شهرستان داورزن را در پی داشت که این وضعیت همچنان ادامه دارد.

ارتباط تلفن ثابت یک روستای داورزن خراسان رضوی قطع شد

به گزارش قدس خراسان، محمدجواد محمدی اظهار کرد: یکی از کارت های مربوط به رادیو که از تجهیزات مخابراتی است در این روستا دچار مشکل شد که ملزومات مرتبط و یدکی آن در سبزوار وجود نداشت از این رو برای تامین آن با مرکز استان مکاتبه شده است که به زودی مشکل برطرف می شود.

مدیر مخابرات سبزوار گفت: با توجه به گسترش خدمات اینترنتی و انجام امور روزمره از طریق اینترنت، مشکل قطعی تلفن ثابت مشترکان روستایی مهر از توابع شهرستان داورزن به زودی برطرف می شود.

وی افزود: تلاش می شود با افزایش پهنای باند، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی بیش از گذشته فراهم شود.

یک عضو شورای اسلامی بخش "باشتین" شهرستان داورزن، که روستای مهر نیز در آن واقع است، گفت: در چند روز گذشته تلفن های ثابت روستای مهر قطع شده که این موضوع برای مدارس، مغازه ها و مراکز تجاری و نانوایی ها مشکلاتی ایجاد کرده است.

روح اله مهری افزود: همچنین با توجه به قرار گرفتن این روستا در مسیر جاده بین المللی تهران - مشهد، ارتقای آنتن دهی و اینترنت همراه اول از مطالبات ساکنان منطقه و نیز زائران و مسافران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.