شهردار کاشان گفت: رنگ‌آمیزی معابر سطح شهر کاشان برای نخستین بار با استفاده از دستگاه تمام مکانیزه و هوشمند رنگ ترافیکی دوجزئی معابر انجام می‌شود.

رنگ‌آمیزی معابر کاشان با دستگاه هوشمند رنگ ترافیکی

به گزارش قدس انلاین، حسن بخشنده اظهار کرد: اعتبار صرف شده برای تأمین و خریداری ۱۰ تن رنگ دوجزئی و محوری این دستگاه ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: موتور کوبانا ۴ سیلندر دیزل باقدرت بالا، کمپرسور اسکرو ۳ سیلندر با ظرفیت ۲۲۰۰ لیتر در ثانیه، مخزن رنگ دوجزئی با گنجایش ۴۶۰ لیتر، مخزن هاردنر با گنجایش ۳۵ لیتر، گیربکس تمام هیدرولیکی قدرتی، مخزن گلاسبیدپاش ۱۵۰ لیتری از مشخصات این دستگاه است.

بخشنده گفت: مرحله اول فرآیند نصب ۸۵ فان ۷۷۰ لیتری مخزن‌های جمع‌آوری زباله آغاز شده است که این فان‌ها در نقاط مختلف شهر به خصوص محل‌های پرتراکم جمعیتی شهر و محل‌های تجمع پسماندهای شهری نصب و اجرا می‌شود.

شهردار کاشان افزود: مخزن‌های ۲۲۰ لیتری درب‌دار برای مجتمع‌های مسکونی نظیر مسکن مهر، در نظر گرفته شده که به‌صورت پایلوت در معابر مشخصی از این محدوده اجرا می‌شود و بعد از ارزیابی موفقیت‌آمیز آن، در معابر دیگر نیز نصب خواهد شد.

بخشنده گفت: برآورد هزینه مرحله نخست تأمین و اجرای این مخزن‌ها ۱۲ میلیارد ریال بوده و به تدریج سایر مناطق پنجگانه شهر بر اساس اولویت و نیاز به این مخزن‌ها مجهز می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.