مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر از تحویل ۵۶ واحد مسکونی به محرومان و نیازمندان این استان خبر داد و گفت: در سال جاری ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، نیازمندان و محرومان ساخته می‌شود.

۵۶ واحد مسکونی تحویل محرومان و نیازمندان استان بوشهر شد

به گزارش قدس انلاین، علی یزدان شناس  از ساخت واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ساخت ۵۴ واحد مسکونی ویژه خانواده دارای ۲ معلول به بالا در شهرهای برازجان، گناوه و دیلم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ساخت ۲۴ واحد مسکونی در برازجان، ۱۸ واحد در گناوه و ۱۲ واحد در دیلم آغاز شده است تصریح کرد: در ساخت این واحدها ضمن پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام کم بهره، برای هر کدام از واحدهای مسکونی ۲۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر مشکلات عمده ساخت این واحدهای مسکونی را صدور پروانه ساختمانی و سیستم نظارتی اعلام و خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ساخت ۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان و نیازمندان در شهر جدید عالیشهر بوشهر آغاز شده است.

یزدان‌شناس اضافه کرد: در ساخت این واحدهای مسکونی علاوه بر وام ۳۵۰ میلیون تومانی، ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی از ساخت ۶۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کنگان خبر داد و بیان کرد: در مجموع امسال ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان، نیازمندان و مددجویان دستگاه‌های حمایتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر از ساخت و تحویل ۵۶ واحد مسکونی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: سال گذشته ۳۲ واحد مسکونی در عالیشهر و ۲۴ واحد در روستای احمدی تحویل جامعه هدف شد که برای هر واحد مسکونی در عالیشهر ۲۰ میلیون و در روستای احمدی ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.