سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تیم ما میزبان دربی جام حذفی است.

بیژن طاهری:بازیکنان ما خیلی وقت است که پول نگرفته‌اند

به گزارش قدس آنلاین، بیژن طاهری روز سه‌شنبه در حاشیه نشست هماهنگی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: تصمیمات خاصی گرفته نشد. این بازی هم یک بازی هست مثل همه بازی‌ها. ما میزبان هستیم و این میزبانی فقط به رختکن و نیمکت مربوط می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا عارف غلامی به دیدار دربی می‌رسد یا نه، عنوان کرد: هنوز چیزی معلوم نیست تا تمرین امروز برگزار شود.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا مباحث مالی روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته یا نه، بیان کرد: بازیکنان ما خیلی وقت است پول نگرفتند اما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند و کار خودشان را انجام می‌دهند. بیانیه‌ها هم هیچ تاثیری روی بازیکنان استقلال ندارد.

وی در پایان در خصوص تعداد تماشاگران هر دو تیم در دربی گفت: در این بازی تعداد بلیت و تماشاگر مطرح نیست. هر کس بیاید مجبور هستند راه بدهند تا ازدحام نشود. اما خب استادیوم آزادی یک تعداد محدودی دارد چرا که این ورزشگاه شرایط خاص خودش را دارد. البته اول باید بلیت تهیه کنند. در چند بازی اخیر دیدیم که تعداد بالایی به استادیوم آمده بودند که یک دیدار آن مربوط به تیم ما بود و یک دیدار دیگر هم مربوط به تیم پرسپولیس.

صدویکمین دیدار شهرآورد پایتخت، چهارشنبه در قالب فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.