پیشکسوت داوری ایران گفت: با وجود همه کاستی‌ها در فوتبال ایران، داوران ایرانی در قضاوت نمره قبولی گرفتند.

مرادی: داوری ایران در این فصل نمره قبولی گرفت

به گزارش قدس آنلاین، فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی است.

جلال مرادی ناظر دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: جلسه هماهنگی این بازی برگزار و تمام مسائل مورد بررسی قرار گرفت. همچنین تمام نفرات دخیل در دیدار فینال پای کار آمدند تا بازی فردا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی در خصوص سخت‌گیری‌های خود در داوری و نظارت بر بازی نیز اظهار داشت: من هیچ سخت‌گیری ندارم و آنچه اجرا خواهم کرد، قانون است، قانونی که در قالب وظیفه برای من تعریف شده است. ما باید استانداردهای مسابقات را به سمت و سوی رقابت‌های بین‌المللی ببریم. تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند آیا در آن لیگ اجازه خواهند داد که نفرات هر جایی که دلشان خواست قرار بگیرند.

پیشکسوت داوری ایران در خصوص عملکرد داوران در این فصل فوتبال ایران، نیز توضیح داد: باید ببینم داوران ما با چه شرایطی سوت زدند. با امکاناتی که لیگ فوتبال ایران دارد من به تمام داوران نمره قبولی می‌دهم. داوری ما باید به سمت استفاده از VAR پیش برود تا مشکلات داوران نیز کمتر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.