تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی منعقد شد.

راه اندازی مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه باغبانی

به گزارش قدس آنلاین،تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی به امضای دکتر مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدمهدی برومندی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی رسید.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه های تحولی دولت مردمی برای ایران قوی به منظور افزایش سطح و نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی به خصوص حوزه باغبانی و با رویکرد تقویت امنیت غذایی به امضا رسید.

همکاری در اجرای برنامه های مشترک در حوزه های ترویج گفتمان سازی و توسعه فناوری های راهبردی در راستای تقویت امنیت غذایی، تبادل اطلاعات و ارتقای بهره وری ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه های مورد نیاز طرفین، همکاری در اجرای پروژه های مشترک فناوری به ویژه طرح توسعه و تولید یک میلیارد نهال و پلات فرم مدیریت هوشمند باغبانی از جمله اهداف تفاهم همکاری مشترک است.

همچنین همکاری مشترک در توسعه فرهنگ کارآفرینی و نفوذ دانش، توانمندسازی استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، هم افزایی و مشارکت در برگزاری نشست ها و همایش ها، مشارکت در برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی و راه اندازی مدارس عالی مهارتی در حوزه های ازدیاد درختان میوه و حمایت از فعالیت های کار بنیان و دانش بنیان از دیگر اهداف این تفاهم همکاری مشترک است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.