مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از میزبانی این استان برای برگزاری پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت که این جشنواره در هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می شود.

مازندران میزبان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله ملکی روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در سخنانی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالجاری، برگزاری پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده است، به اهمیت فضای مجازی در مقطع کنونی اشاره کرد و افزود: دشمن در این زمینه برای به انحراف کشیدن ذهن جوانان کارهای زیادی انجام داده است و باید در این زمینه قوی عمل کنیم.
سردار ملکی با بیان اینکه در این راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدام به برگزاری جشنواره فعالان فضای مجازی و مقاومت کرده است، اظهار داشت:‌تاکنون چهار دوره از این جشنواره برگزار شد و مازندران میزبان پنجمین دوره از جشنواره در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
وی بیان کرد: استان مازندران در چهارمین دوره جشنواره که سال گذشته به میزبانی کرمان برگزار شد، حائز رتبه‌ و عناوین برتر در بخش پایگاه‌های اطلاع رسانی شد.
وی با اشاره به اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس ۱۱۲ عنوان برنامه‌ را در دستور کار دارد، گفت:‌ این نهاد در حوزه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس، اقدامات اثرگذاری را در این بخش انجام داده است و برگزاری جشنواره‌های فانوس، ترنم فتح و اشک انار از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بر لزوم حمایت و همکاری دستگاه‌های استانی در حوزه انتشار فراخوان جشنواره و اطلاع رسانی گسترده تاکید کرد و از فعالان فضای مجازی خواست با قدرت و قوت هرچه تمامتر در این جشنواره حضور یابند.

سردار سرتیپ پاسدار ملکی گفت: صدا و سیما، سپاه کربلای مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شهرداری، فرمانداری و نهادهای متولی در این راستا پای کار هستند و بزودی جلسه پشتیبانی را نیز برگزار خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره در بخش‌های دانش آموزی، پیشکسوتان دفاع مقدس و عمومی توزیع شده است، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ تیر اعلام کرد.
وی، پویانمایی شامل موشن گرافیک، انیمیشن، کمیک موشن، صوتی - تصویری شامل نماهنگ و پادکست، پیام‌های فضای مجازی شامل توئیت، عکس نوشت، متن، دلنوشته، عکس، استیکر، اینفوگرافیک، سایت‌ها و پیام رسان‌ها و برنامه‌های کاربردی را از جمله محورهای این جشنواره اعلام کرد.
وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب آخرین اطلاعات این جشنواره می توانند به آدرس defafestival@ در پیام رسان‌های بله، ایتا، سروش و روبیکا مراجعه کنند.
مازندران در دوران جنگ تحمیلی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۴ هزار جانباز و ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را در راه دفاع از کیان اسلامی تقدیم انقلاب کرده است

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.