مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پرداخت ۵۴ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در استان خبر داد و گفت: در سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار گیلانی خوش مصرف مشمول دریافت پاداش شدند.

پرداخت پاداش ۵۴ میلیاردی به خوش مصرف‌های برق گیلان

به گزارش قدس انلاین،  محمدتقی مهدی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نگاه تعاملی بین دستگاهی، توجه مردم به هشدارها و توصیه‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی رسانه‌ای در سال گذشته منجر به کاهش خاموشی‌ها شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه مردم هوشمندانه در مصرف برق رفتار کردند، گفت: نگاه و رفتار هوشمندانه مردم در مدیریت مصرف برق در آمارها خودش را نشان داد و کاهش قابل‌توجه خاموشی را به همراه داشت.

مهدی زاده از پرداخت ۵۴ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در استان خبر داد و افزود: در سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار گیلانی خوش مصرف مشمول دریافت پاداش شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، حدود ۱۹ میلیارد تومان در حوزه صنایع و واحدهای تولیدی در راستای مدیریت مصرف برق به مشترکین صنعتی پرداخت شد.

وی از افزایش ۵۰ درصدی رشد مصرف به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به افزایش دما و گرمی هوا در روزهای اخیر، مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

مهدی زاده، با بیان اینکه ناترازی تولید برق با مدیریت مصرف جبران می‌شود، گفت: رعایت الگوی مدیریت مصرف برق باید در اولویت اصلی مردم قرار گیرد تا در سال جاری شاهد خاموشی‌ها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه کنتورهای هوشمند برای پرمصرف‌ها نصب می‌شود، گفت: کنتورهای هوشمند قابلیت کنترل‌پذیری از راه دور را داشته و مصرف مشترک را مدیریت می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.