۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 878528

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست آورد، گفت: بهترین گل این فصل را به بنفیکا زدم.

طارمی: می‌خواهم هر سال پیشرفت کنم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی در این فصل از رقابتهای لیگ پرتغال با به ثمر رساندن ۲۲ گل، عنوان آقای گلی این مسابقات را از آن خود کرد.

طارمی بعد از دریافت جایزه و تندیس آقای گلی پرتغال گفت: این اولین بار است که این جایزه را دریافت می‌کنم و از این بابت خوشحالم. می‌خواهم از همه هم تیمی‌هایم که به من کمک کردند و چنین لحظاتی را برایم فراهم کردند تشکر کنم.

وی افزود: همیشه تمام تلاشم را برای تیم می‌کنم، زیرا مهم‌ترین چیز این است که برنده شویم. اگر گل بزنم بسیار خوشحالم، اگر گل هم نزنم بازهم خوشحالم. همیشه سعی می‌کنم گل بزنم و به تیم کمک کنم تا پیروز شود.

مهاجم ایرانی پورتو در پاسخ به این سئوال که گل مورد علاقه اش در این فصل کدام گل بوده است؟ تاکید کرد: گل مورد علاقه من گلی بود که به بنفیکا زدم، زمانی که ۲-۱ پیروز شدیم. همه گل‌ها را به یاد نمی آورم اما وقتی در بازی‌های بزرگ گل می زنی، معنای بیشتری دارد. برای من مهم نیست چگونه گل بزنم. سعی می‌کنم همیشه گل بزنم زیرا گل به هر حال گل است.

طارمی خاطرنشان کرد: احساس فوق العاده ای است. سعی می‌کنم گل‌های بیشتری بزنم زیرا هدف من این است که هر سال پیشرفت کنم.

وی در خصوص به ثمر رساندن چهار گل در دیدار با فامالیکائو هم تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود. من برای اولین بار چهار گل زدم و از این موضوع هیجان زده بودم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.