استاندار لرستان گفت: مدیران نباید به پشت میزنشینی و کار در ساعات اداری اکتفا کنند بلکه بایستی تمام وقت و جهادی در مسیر خدمتگزاری به مردم باشند.

استاندار لرستان: مدیران به پشت میزنشینی اکتفا نکنند

به گزارش قدس انلاین، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در سومین گردهمایی مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان های لرستان، اصفهان، قم، مرکزی و همدان اظهار کرد: هدفگذاری اقدامات در دولت سیزدهم به دلیل شرایط موجود اقتصادی متفاوت است و مدیریت جهادی می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وی گفت: هرآنچه که فراتر از وظایف اداری در ساعات خاص، انجام شود اقدام جهادی محسوب خواهد شد بنابراین مدیران نباید تنها به پشت میز نشینی و دستورالعمل های ابلاغی اکتفا کنند چراکه برای توسعه و رشد اقتصادی نیازمند کار جهادی هستیم.

استاندار لرستان ادامه داد: گردهمایی مدیران کل صمت، زمینه معرفی ظرفیت‌های استان را فراهم می‌کند که این مهم یک ابتکار است و به هر نحوی باید زنجیره ارزش آن دنبال و منجر به تکمیل طرح های نیمه تمام و تاثیرگذاری مثبت بر اقتصاد کشور شود.

زیویار بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای برطرف کردن مشکلات، همکاری و هم افزایی داشته باشند و در شرایط کنونی که با انباشت نظام مسائل مواجه هستیم، انجام اقدامات، صرفا در وقت اداری کافی نیست از این رو مدیران دستگاه های اجرایی اقدامات خود را برپایه فعالیت های میدانی و تمام وقت برنامه ریزی کنند.

وی بهترین ایده برای رفع مشکلات را انجام کار جهادی برپایه خدمات رسانی به مردم دانست و ادامه داد: گردهمایی مدیران کل صنعت، معدن و تجارت زمینه معرفی ظرفیت‌های لرستان در نتیجه توسعه و رشد اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.