رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی این رژیم در تیراندازی به سمت یک پایگاه نظامی در نابلس خبر دادند.

زخمی شدن نظامی صهیونیست در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در جریان تیراندازی به سمت یک پایگاه نظامی در نابلس یک نظامی این رژیم زخمی شد.

نظامیان صهیونیست همچنین شب گذشته و بامداد امروز جمعه پنج فلسطینی از جمله دو برادر را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند. بیشتر این بازداشت‌ها در روستاهای بنی نعیم در الخلیل، روستای برقه در نابلس و شهرک یعبد در جنین بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دو جوان را در الخلیل بازداشت کرده و مدعی شد که یکی از آن‌ها به سمت شهرک «کریات اربع» تیراندازی کرده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، برخی منابع پزشکی فلسطین نیز از زخمی شدن یک کودک و یک نفر دیگر در روستای النبی صالح واقع در شمال رام‌الله خبر دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه نیز در نقاط مختلف کرانه باختری ۳۳ فلسطینی را بازداشت کردند.

طرح رژیم صهیونیستی برای عملیات گسترده در کرانه باختری

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از طرح رژیم صهیونیستی برای اجرای عملیات گسترده نظامی در شمال کرانه باختری خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت که اجرای چنین عملیاتی ممکن است چند روز به طول انجامد و مرکز این عملیات نیز در اردوگاه جنین و بخش قدیمی نابلس خواهد بود.

این روزنامه افزود که هدف از اجرای این عملیات تنها بازداشت یا قتل افراد تحت تعقیب نیست بلکه پاکسازی دقیق این مناطق و جستجوی سلاح و آزمایشگاه‌های ساخت مواد منفجره است.

به نوشته این روزنامه، احتمال اجرای این عملیات با توجه به اعمال فشار شدید جناح راست‌گرای کابینه رژیم صهیونیستی و افزایش عملیات‌های ضد صهیونیستی در کرانه باختری، بالاست اما در عین حال در صورت اجرای این عملیات، برخی احتمالات از جمله تضعیف کامل تشکیلات خودگردان فلسطین و وقوع درگیری فراگیر در غزه و یا وقوع درگیری با حزب‌الله لبنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.