مدیر پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی گفت: درحال حاضر نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت در باجه‌های معطله منتظردریافت از سوی مردم هستند.

معطلی ۲ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت در شرکت پست خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین،  صبح امروز سیدرضا احمدنیا، مدیر پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه در سال جاری تأکید شده تا پایان شش ماهه اول امسال حداقل ۹۰ درصد خودروهای بنزین سوز و ۹۵ درصد خودروهای نفت‌گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو در جایگاه‌های سوخت استفاده کنند.

وی گفت: کارت‌های سوخت ثبت نام شده از سوی مالکان خودرو برای تحویل به متقاضیان به درب منزل آنها ارسال می‌شود و درصورت عدم حضورگیرنده درمحل، اشتباه بودن آدرس ثبت شده و یا تغییر محل سکونت گیرندگان، کارت سوخت آنها برگشت داده شده و در باجه معطله مراکز پست نگه داری می‌شود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی افزود: درحال حاضر ۶۶ درصد از سوختگیری بنزین دراستان با کارت سوخت شخصی انجام می‌شود، و همچنین ۳۴ درصد از سوختگیری نیز با استفاده ازکارت سوخت جایگاه‌ها انجام می‌شود.

عبدالمجیدعامری، رئیس سامانه هوشمند سوخت منطقه دراین زمینه اعلام کرد: درحال حاضر نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت در باجه‌های معطله منتظردریافت از سوی مردم هستند.

وی افزود: متقاضیان برای گرفتن کارتشان هرچه زودتر با در دست داشتن مدارک خودرو و رسید به دفاتر پستی مراجعه نمایند.

عامری گفت: مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به این سامانه به آدرس www.scs.niopdc.ir  مراجعه و با وارد کردن شماره VIN کارت خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند و در اسرع وقت آن را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.