فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان دو موکب در اربعین خواهد داشت، گفت: یکی از این موکب‌ها در مرز مهران و دومی نیز در داخل کشور عراق استقرار می‌یابد.

میامی ۲ موکب برای اربعین حسینی خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا آشوری غروب شنبه در نشست ستاد اربعین میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه در اربعین امسال این شهرستان دو موکب دارد، ابراز کرد: یک موکب نیز در داخل شهر میامی از زائران رضوی و مردم عزادار حسینی پذیرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از موکب‌ها در مرز مهران استقرار خواهد داشت، ابراز کرد: موکب قمر بنی‌هاشم یک هزار و ۵۰۰ نفر اسکان شبانه روزی و ۵۰۰ وعده غذایی را در هر روز توزیع خواهد کرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه موکب نردین از سال ۹۶ آغاز به کار کرده است، گفت: این موکب در نجف اشرف صحن حضرت زهرا (س) هفت هزار و ۵۰۰ وعده غذایی و ۹ هزار و ۵۰۰ وعده میان غذایی به زائران می‌دهد.

آشوری همچنین با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، شهرستان اهمیت پیاده روی اربعین را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای ایجاد موکب‌های روستایی نیز اقدام کنند، گفت: تکریم زائران رضوی، زائران حسینی اربعین و دلدادگان حسینی وظیفه و رسالت ستاد اربعین است.

وی از کمیته‌های ستاد اربعین میامی خواست تا برنامه‌های عملیاتی و فرهنگی و اجرایی خود را برای اربعین سال جاری به ستاد ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.