وزیر امور خارجه گفت: نهضت امام (ره)، با پشت سر گذاشتن انواع بدخواهی‌ها، توطئه‌ها، بدعهدی‌های و تبلیغات سوء دشمنان، با گام‌های استوار تحت رهبری مقام معظم رهبری، به سمت نظم جهانی جدید و تمدن نوین اسلامی به پیش می‌رود.

امیرعبداللهیان: نهضت امام (ره) به سمت نظم جهانی جدید و تمدن نوین اسلامی به پیش می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز (یکشنبه) ۱۴ خرداد و در سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) و مکتب توحیدی او، ابتدا اندیشه‌ها و دل‌های مردم آزاده و آزاداندیش را در ایران، امت اسلامی و جهان، متحول ساخت و سپس نظام دیکتاتوری و سلطه‌گری جهانی را به چالش کشید.

وی در صفحه اینستاگرامش نوشت: عامل پیشران این تحول عظیم و تاریخ‌ساز، به بیان مقام معظم رهبری، ایمان و امید بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و نهضت جاری و پویای ایشان، با پشت سر گذاشتن انواع بدخواهی‌ها، توطئه‌ها، بدعهدی‌های و تبلیغات سوء دشمنان قسم خورده ملت ایران و دیگر ملت‌های آزاده جهان، با گام‌های استوار تحت رهبری حکیم فرزانه، مقام معظم رهبری، به سمت نظم جهانی جدید و تمدن نوین اسلامی به پیش می‌رود.

به گزارش فارس،مقام‌ معظم رهبری امروز (یکشنبه) ۱۴ خرداد ماه در مراسم سالگرد امام راحل طی سخنانی گفتند: امام ۳ تحول بزرگ به وجود آورد، یکی در سطح کشور، یکی در سطح امت اسلامی، یکی در سطح جهان، این سه تحول بی سابقه بوده است، شاید در آینده هم نتوان پیش بینی کرد که دوباره محقق شود.

ایشان عنوان کردند: امام یک نظام غیر اسلامی را از میدان خارج کرد، استبداد را با آزادی، بی هویتی را به اعتماد به نفس، چشم داشتن به بیگانه را به ما می‌توانیم تبدیل کرد. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: در سطح امت اسلام، امام بیداری اسلامی را در این سطح به وجود آورد، امروز امت اسلامی نسبت به قبل از انقلاب تحرک بیشتری دارد. البته نیاز به تحرک بیشتر هم دارد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.