دو روز بعد از پایان مهلت شرکت‌های هواپیمایی درباره ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در ۶ مسیر، رییس سازمان هواپیمایی از برخورد با شرکت‌های هواپیمایی متخلف خبر داد و گفت: فروش چارتری بلیت هواپیما در مسیرهای ممنوعه رصد می‌شود.

برخورد با فروش چارتری بلیت ‌هواپیما مطابق بخشنامه/ فروش بلیت رصد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین یک سال پس از ابلاغ بخشنامه سازمان هواپیمایی برای حذف پروازهای چارتری از تهران به ۶ مقصد پرتقاضا، اول خرداد ماه امسال در تذکر دوباره دو هفته به شرکت‌های هواپیمایی مهلت داده شد تا تمام قراردادهای چارتری خود را ابطال و نتیجه را به مسافران اعلام کنند.

بر اساس بخشنامه ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری، فروش چارتری بلیت در مسیرهای تهران- مشهد، تهران- اصفهان، تهران- شیراز، تهران- اهواز، تهران- بندرعباس و تهران- تبریز از روز ۱۴ خرداد ممنوع شده است، اما بر اساس مشاهدات از فروش بلیت در این مسیرها، همچنان برخی چارترکنندگان به گران‌فروشی در این مسیرها ادامه می‌دهند.

در همین راستا، «محمد محمدی بخش» رییس سازمان هواپیمایی کشور گفت: در ابلاغیه سازمان وضعیت برخورد با شرکت‌های هواپیمایی که قراردادهای چارتری خود را لغو نکرده باشند، توضیح داده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه فرآیند بعد از تداوم تخلف فروش چارتری مشخص است، افزود: برخورد قانونی با تخلفات شرکت‌های هواپیمایی در حیطه اختیارات سازمان هواپیمایی است. فروش بلیت چارتری در مسیرهای ممنوع نیز از سوی سازمان رصد می‌شود.

گفتنی است؛ سازمان هواپیمایی در این بخشنامه تذکر می‌دهد که در صورت ارائه هر گونه بلیت چارتری در مسیرهای یاد شده، مجوز پروازی آن شرکت در مسیرهای مذکور تعلیق می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.