۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 880169

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد از پلمب ١۵  واحد صنفی در برج آرمیتاژ خبر داد.  

پلمب ١۵واحد متخلف در برج آرمیتاژ 

به گزارش قدس خراسان، صبح امروز ١۶خرداد ١۴٠٢ با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گشت تنظیم بازار و بازدید میدانی از برج آرمیتاژ انجام شد. 

در حاشیه این بازدید رضا رمضانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه معمول روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته برای انجام گشت‌های تنظیم بازار بازدید میدانی از برج تجاری آرمیتاژ انجام شد که در این گشت میدانی، برای ٢۴واحد صنفی متخلف به دلایل گران فروشی، عدم درج قیمت و نداشتن پروانه کسب تشکیل پرونده داده شده است. 

وی که ارزش ریالی این پرونده‌ها را ٣٠میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از ٢۴ واحد اعمال قانون شده، ۱۵ واحد صنفی در این مجتمع پلمب شد  که ۷ مورد تخلف بهداشتی و ۸ مورد تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور بوده است. 

vمضانی در پایان خاطرنشان کرد: بازدید و اعمال قانون‌های انجام شده طی این گشت، همگی براساس تخلفات صنفی بوده و موارد مرتبط با عفاف و حجاب به هیچ عنوان در این برنامه  نبوده است. 

گفتنی است؛ واحدهای پلمب شده شامل واحدهای صنفی فروش پوشاک، چمدان، کیف و کفش، عطر و ادکلن و واحدهای خدماتی ارائه دهنده مواد غذایی و کافی شاپ بودند.

خبرنگار: طاهره فجرداوودلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.