۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 880784

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر گفت: حجاب و عفاف در آیات صریح قرآن مورد تاکید قرار گرفته و نماد اصلی دین اسلام هستند.

حجاب و عفاف نمادهای اصلی دین اسلام هستند

فاطمه نعمتی اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از بارزترین نماد فرهنگ اسلامی مستلزم برنامه‌های فرهنگی و هدفمند است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های دشمن و معاندان نظام در راستای ترویج فرهنگ برهنگی، بی‌عفتی و فروپاشی نظام خانواده در جامعه اسلامی ضرورت دارد نهادهای تربیتی و آحاد جامعه با حرکت یکپارچه و منسجم در راستای عملی کردن این فریضه الهی گام بردارند. مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین‌شهر با بیان اینکه بیشترین آسیب بی‌حجابی با توجه به موقعیت سنی، متوجه دختران نوجوان است، گفت: تکریم جایگاه انسانی زن از برکات حجاب است و یک بانوی جوان با انتخاب بی‌حجابی به مثابه ابزار و کالای ارزان قیمت خود را از مرتبه والای انسانی به نازل‌ترین درجه می‌رساند.

نعمتی فعالیت غرفه عفاف و حجاب در مشگین شهر را یادآور شد و افزود: در طرح فرهنگی تبلیغ چهره به چهره حجاب که توسط خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه (س) در مشگین‌شهر برگزار شد، طلاب این واحد حوزوی با دعوت از مدعوین به بازدید از غرفه، با اهدای گل و شیرینی و ملزومات حجاب به بانوان جوان و بدحجاب، به تبیین جایگاه و ضرورت پوشش اسلامی و معرفی الگوی برتر قرآنی حضرت زهرا (س) پرداختند. وی با بیان اینکه دشمن در ۴ دهه گذشته از انقلاب اسلامی با حربه‌های گوناگون سعی در تخریب چهره اسلام و در رأس آن حجاب داشته است، گفت: آگاهی زنان و دختران جامعه اسلامی ایران راه هرگونه تعدی به آرمان اصلی دین اسلام که همان حجاب و عفاف است را بسته است.

نعمتی بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با برنامه ریزی بر روی هسته اصلی جامعه و خانواده‌ها آنان را به چالش اساسی وادار کند که با طرح مساله حجاب می‌خواهد در خانواده‌ها و بین زنان و دختران نفوذ کرده و هویت آنان را زیر سوال ببرد. وی افزود: این اندیشه خام دشمنان آب در هاون کوبیدن است چرا که در تمام ۴۴ سال گذشته نقشه‌های شوم آنان را هوشیاری خانواده‌ها، زنان و دختران آگاه ایران نقش بر آب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.