مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: هزینه نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر پردیس برای رفاه حال متقاضیان حذف شده‌است. 

هزینه نقل و انتقال  ثانویه مسکن مهر پردیس حذف شد 

به گزارش قدس آنلاین، خلیل محبت خواه روز شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: دریافت هرگونه هزینه نقل و انتقال ثانویه واحدهای مسکن مهر لفو شده است و متقاضیان در صورت مشاهده دریافت هزینه مراتب را به شرکت عمران گزارش دهند.

وی ادامه داد: نقل و انتقال ثانویه با مصوبه هیات مدیره شرکت عمران پردیس و دستورات مقام فرادستی برای مسکن در سال های گذشته که به ۳۸ میلیون تومان رسیده بود نارضایتی متقاضیان را به همراه داشت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه مراجعه کنندگان اعلام نارضایتی در هزینه نقل و انتقال داشتند خاطرنشان کرد: با اقدامات و تصمیم بر رضایت مردم و کاهش قیمت مسکن، نقل و انتقال صوری و دریافت هزینه نقل و انتقال ثانویه حذف شده است.

محبت خواه ادامه داد: همه تصمیم های این شرکت مبتنی بر ایجاد رضایت مردم است با توجه به اینکه تمام افرادی که در مسکن مهر ثبت نام کرده اند از قشر ضعیف و مستضعف هستند؛ شرکت عمران در مقابل نقل و انتقالات صوری و تحمیل هزینه به متقاضیان خواهد ایستاد.

هزینه نقل و انتقال  ثانویه مسکن مهر پردیس حذف شد 

وی ادامه داد: تاکنون تصمیمی برای هزینه های دریافتی که پیش از این دریافت شده گرفته نشده و پس از تصمیم گیری اطلاع رسانی خواهد شد و از این پس دریافت هزینه بابت نقل و انتقال ثانویه ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تیموری ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    با سلام متاسفنه شرکت عمران پردیس زیر حرف خودش زده و این قانون رو انجام ندادن و همچنان هزینه دریافت میکنند