رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع حریق در مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی در خیابان پیروزی این شهر خبر داد و گفت: آتش نشانان ۴۰ نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

آتش سوزی مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی در قزوین

به گزارش قدس آنلاین، قدیر موسی‌خانی اظهار کرد : ۲۳:۵۸ شب گذشته ۱۹ خرداد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی واقع در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از چهار ایستگاه شهید بابایی، مینودر، پونک و شهید مفتح به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: یک طبقه منفی با کاربری پارکینگ در این مجتمع وجود داشت؛ در این محل چند دستگاه خودرو پارک شده بود که یکی از خودروها دچار حریق و شعله‌ور شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: بر اثر این حریق دود بسیار زیادی طبقات بالایی ساختمان را فراگرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر خودروهای همجوار بود که آتش‌نشانان با توجه به محبوس بودن تعداد زیادی از ساکنان در آن ساعات به ۲ گروه تقسیم شدند، تعدادی از نیروها برای خارج کردن ساکنان به طبقات بالا و گروه دیگر برای خاموش کردن آتش به طبقه منفی یک رفتند.

وی خاطرنشان کرد: آن تعداد از آتش نشانانی که به طبقات بالای مجتمع رفته بودند حدود ۴۰ نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کردند.

این مسئول افزود: ۱۶ نفر از ساکنان این مجتمع و یک نفر از آتش‌نشانان دچار دود گرفتگی جزئی شدند و یک نفر نیز که از ناحیه مچ دست و زانو دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مرکز درمانی اعزام شد.

موسی‌خانی تصریح کرد: در نهایت عملیات پس از ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت ۲ بامداد امروز به پایان رسید و علت این حریق نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی قزوین در حال بررسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.