۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 882830

تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران این روزها در شرایطی دنبال می‌شود که هنوز فرصت حضور اصحاب رسانه در این اردو فراهم نشده و در سکوت خبری کارها پیش می‌رود.

تمرین آسمانخراش‌ها زیر نور ماه

به گزارش قدس آنلاین، جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی در شرایطی آغاز می‌شود که همه تیم‌های راه یافته به این رویداد در حال آماده‌سازی خود بوده و در صدد هستند تا در این آوردگاه جهانی، بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌های راه یافته به جام‌جهانی بسکتبال این روزها سرگرم آماده سازی خود است، تیمی که ۱۸ خردادماه با معرفی کادر فنی جدید وارد مرحله تازه‌ای از دوران حرفه‌ای خود شد و از ۲۰ این ماه نیز با هدایت هاکان دمیر تمریناتش را در تهران و در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرد.

نکته جالب و قابل توجه این است که از زمان ورود سرمربی جدید تیم ملی و با آغاز دور جدید تمرینات، هنوز فرصت حضور خبرنگاران برای پوشش تمرینات تیم ملی صادر نشده و به نظر می‌رسد مسؤولان تیم درصدد هستند با گذشت زمان و رسیدن به یک نقطه نظر مشترک، این فرصت را برای خبرنگاران مهیا کنند.

در حال حاضر سرمربی جدید تیم ملی مشغول آماده‌سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی است و با بازیکنانی که در اختیار دارد خود را آماده حضور در این رویداد می‌کند، البته این موضوع را هم باید مد نظر داشت که برخی از چهره‌های ملی‌پوش ما در اختیار باشگاه شهرداری گرگان هستند که در حال حاضر درگیر مسابقات خود بوده و در دبی اقامت دارند و شاید مسؤولان فدراسیون در صدد هستند تا با بازگشت آنها و کامل شدن تیم، اجازه رسانه‌ای شدن تمرینات را بدهند که چندان منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که بعد از بازگشت آنها نیز می‌توان یک‌بار دیگر این فضا را برای اصحاب رسانه فراهم کرد.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن آسمان‌خراش‌های ایرانی باید روز شنبه ۴ شهریور به مصاف برزیل بروند و در روز دوشنبه ششم این ماه رو در روی ساحل عاج قرار بگیرند. آخرین بازی ایران در این مرحله چهارشنبه ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.