۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 882931

انتخاب و رزرو هتل از جمله اقداماتی است که باید پیش از سفر برای آن برنامه‌ریزی کنید. بدون شک، هتل‌های all، یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که قصد دارند به یک مسافرت لذت‌بخش بروند.

چطور هتل های آل آنتالیا را بشناسیم؟

انتخاب و رزرو هتل از جمله اقداماتی است که باید پیش از سفر برای آن برنامه‌ریزی کنید. بدون شک، هتل‌های all، یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که قصد دارند به یک مسافرت لذت‌بخش بروند. در این هتل‌ها، شما با پرداخت هزینه اقامت، همه هزینه‌های مربوط به وعده‌های غذایی و خدمات را پرداخت کرده‌اید. به همین دلیل، هتل‌های all از محبوبیت بالایی در بین مسافران برخوردار هستند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد رزرو تور لحظه آخری آنتالیا را دارید و دنبال هتل‌های all استانبول هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هتل‌های all آنتالیا از لحاظ ارائه خدمات

بسیاری از افرادی که در تور لحظه آخری آنتالیا، هتل‌های all را انتخاب می‌کنند، انتظار دریافت خدمات ایده‌آلی را دارند. به همین دلیل چند نمونه از هتل‌هایی که از خدمات نسبتاً بهتری به سایرین برخوردار هستند را معرفی می‌کنیم:

  • هتل کراون پلازا

کراون پلازا یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا است که در ساحل معروف کنیالتی قرار دارد. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، اسپا با خدمات کامل و وای‌فای رایگان است و در سال 2020 بازسازی شده است. صبحانه در سه رستورانCrowne Plaza Antalya سرو می‌شود که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را نیز ارائه می‌دهند.

  • هتل SU & Aqualand

هتل SU & Aqualand در ساحل کنیالتی مدرن و مینیمالیستی دارای یک آبگرم بزرگ و همچنین معماری زیبای سفید است که فقط 150 متر از ساحل فاصله دارد. استخر شنا در بیرون، پنج گزینه غذاخوری در داخل هتل، سالن بدنسازی و زمین تنیس، اسپای کامل با حمام ترکی، سونا و اتاق‌های ماساژ از دیگر امکانات این هتل هستند.

  • هتل رامادا پلازا

رامادا پلازا در 700 متری منطقه قدیمی کالیچی، در خط ساحلی آنتالیا و در چند قدمی مشهورترین مکان دیدنی شهر واقع شده است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم با استخر و اتاق هایی با چشم انداز دریا یا کوه و امکانات رفاهی دیگر است. بالکن اختصاصی، سه غذاخوری مجزا با غذاهای لذیذ ایتالیایی و دریایی، وجود یک منطقه تمرینی کاملاً مجهز، سونا، منطقه ساحلی خصوصی و... از دیگر خدمات این هتل است که علاقه‌مندان به تور لحظه آخری آنتالیا می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند.

هتل‌های all آنتالیا از لحاظ قیمت

هتل های all آنتالیا

هر چند هتل‌های all دارای محبوبیت زیادی در بین گردشگران هستند، اما از لحاظ قیمتی، با سایر هتل‌ها تفاوت دارند. به همین دلیل برخی افراد که در تور لحظه آخری آنتالیا شرکت می‌کنند، دنبال هتل‌هایی با قیمت مناسب‌تری هستند.

  • هتل Camel Pension

این هتل در مرکز شهر قدیمی Kaleici آنتالیا قرار دارد. Wi-Fi رایگان، آشپزخانه مجهز، کتابخانه، پارکینگ خصوصی و... از امکانات این هتل است.

  • سوئیت هتل لاگونا

این هتل در مرکز مقصد تفریحی آنتالیا و نزدیک به سواحل وپارک ساحلی کنیالتی واقع شده است. استخر، استخر کودکان و شاتل ساحلی،بالکن خصوصی، ترنسفر فرودگاهی بخشی از امکاناتی است این هتل ارائه می‌دهد.

  • هتل Ayhan

این هتل 4‌ستاره امکانات متنوعی برای بهبود کیفیت و لذت اقامت گردشگران دارد و یکی از بهترین هتل‌ها برای کسانی است که قصد دارند از طریق تور لحظه آخری آنتالیا به این شهر سفر کنند. ماساژ، سالن، سونا و تراس از دیگر مزایایی هستند که در این هتل قرار دارند.

بهترین هتل‌های all آنتالیا از لحاظ موقعیت قرارگیری

موقعیت هتل در تور لحظه آخری آنتالیا یکی از ملاک‌های افراد برای رزرو است. دسترسی به بازارها و مراکز تفریحی برای بسیاری از گردشگران حائز اهمیت است.

  • هتل آکرا

هتل آکرا در مرکز شهر آنتالیا و در نزدیکی مرکز خرید شمال و موزه هوسو آتاتورک، بهترین مکان برای اقامت است. پارک Karaalioglu و برج Hidirilik هر دو در چند قدمی این هتل 5 ستاره قرار دارند. جکوزی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، مرکز تجاری و... از خدمات ویژه این هتل محسوب می‌شوند.

  • هتل ازکایماک فالز

هتل ازکایماک فالز در مرکز شهر آنتالیا و در نزدیکی یک ساحل خصوصی واقع شده است. اگر خرید در دستور کارتان است و قصد دارید از بازار قدیمی و مرکز خرید شمال را بررسی کنید، این هتل شگفت‌انگیز را به‌خاطر داشته باشید. ساحل کنیالتی و آبشار دودن از مکان‌های تفریحی است که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

  • هتل Tui Blue Sherwood Belek

اگر دنبال یک هتل لاکچری هستید تا در تور لحظه آخری آنتالیا بهترین لحظات را سپری کنید، این هتل یک انتخاب فوق‌العاده خواهد بود. امکانات این هتل شامل استخر، سونا، حمام ترکی خدمات ماساژ، بیلیارد، تنیس روی میز است و در مدت اقامت خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هتل های all آنتالیا

آنتالیا با تاریخ غنی و چشم اندازهای طبیعی خیره‌کننده، یک مقصد گردشگری بی‌نظیر است. دلایل بسیاری وجود دارد که باید از این شهر بازدید کنید. از عظمت و شکوه کوه‌های توروس گرفته تا سواحل منزوی که به شهرهای باستانی امپراتوری‌های سابق منتهی می‌شوند. آنتالیا فقط یک شهر نیست، بلکه منطقه‌ای در امتداد بیشتر سواحل مدیترانه ترکیه است که به‌سرعت به شهر موردعلاقه همه تبدیل می‌شود. موقعیت ساحلی این منطقه، زمستان‌های معتدل و تابستان های گرم و مطبوع را دارد. جذابیت‌های بی‌شمار این شهر سبب شده تا تور لحظه آخری آنتالیا از محبوبیت زیادی بین گردشگران برخوردار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.