سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان یکی از راه های امیدآفرینی در بین جوانان را شفاف سازی داشته ها یا به تعبیر رهبر انقلاب جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: ما باید از طریق اثبات داشته ها امیدآفرینی کنیم و استعدادهای موجود را به جوانان نشان دهیم.

تاجیک: باید جهاد تبیین را جدی بگیریم/ امیدآفرینی در میان جوانان با روایت پیشرفت های کشور

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی تاجیک، سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم امید آفرینی و نشاط در بین جوانان اظهار کرد: یک جامعه هرچقدر هم با استعداد و امکانات باشد، بدون امید توان حرکت ندارد.

وی یکی از راه های امیدآفرینی در بین جوانان را شفاف سازی داشته ها یا به تعبیر رهبر انقلاب جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: ما باید از طریق اثبات داشته ها امیدآفرینی کنیم و استعدادهای موجود را به جوانان نشان دهیم.

تاجیک تصریح کرد: در همین راستا برنامه ای در کشور با عنوان «راهیان پیشرفت» راه افتاده تا پیشرفت های کشور را به جوان ها نشان دهد.

وی تأکید کرد: همچنین در دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان روایت پیشرفت را دنبال می کنیم، در این طرح ما از روایت گروه های مرجع همچون فعالان رسانه، اساتید دانشگاه و... برای آگاهی بخشی به جوانان استفاده می کنیم.

سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان با اشاره به اینکه در معاونت جوانان مشغول تدوین دستورالعمل اجرای طرح روایت پیشرفت هستیم، گفت: در واقع تلاش داریم تا کار را در تمام استان های کشور جلو ببریم.

وی با بیان اینکه پیش از این هم گروهی از جوانان در قالب برگزاری جشنواره کتاب یا طرح ایران مرز پر گهر، روایت پیشرفت را دنبال می کردند، گفت: در حال حاضر بیش از 22 سازمان و تشکل در حوزه روایت پیشرفت مشغول کار هستند، بسیج دانشجویی، موسسه ژرفا، مجمع فعالان ایثار و شهادت به عنوان وارثون، بنیاد خاتم الانبیا و... از جمله این تشکل ها هستند.

تاجیک اولویت معاونت جوانان را بازدید روایت محور از نقاط پیشرفته کشور عنوان کرد و گفت: این موضوع باید در بخشی از سبد گردشگری خانواده ها قرار گیرد و شرکت های گردشگری و توریستی در پازل خود، تورهای دو یا سه روزه ای برای معرفی صنایع پیشرفته کشور قرار دهند.

سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان با اشاره به گزارش مرکز پژوهش های مجلس در اسفندماه 1401 درباره بحران تفریحات و تعاملات اجتماعی خانوادگی گفت: به عقیده من اردوهای روایت پیشرفت باید حلقه ای از یک برنامه تربیتی مستمر باشد و تشکل های دانش آموزی و دانشجویی از این ظرفیت برای خودشان استفاده کنند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.