با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، اتوبوس های درون شهری قزوین تا پایان خردادماه به صورت رایگان، خدمت رسانی می کنند.

خدمات اتوبوس های درون شهری قزوین رایگان شد

به گزارش قدس آنلاین، در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری، اعضا ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله با تصویب ۹ لایحه شهرداری قزوین موافقت کردند.

در این جلسه لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین مبنی بر خریداری یک دستگاه ماشین جاروب مکانیزه از طریق ترک تشریفات مناقصه مورد بررسی و تایید اعضا قرار گرفت. 

همچنین لوایح مربوط به پروژه های عمرانی منطقه یک شامل بهسازی و مرمت ساختمان فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان و پروژه مرمت و لکه گیری آسفالت ناحیه امامزاده علی (ع) مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

در ادامه لوایح اخد مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه های عمرانی منطقه سه شامل احداث سرویس بهداشتی در بوستان لاله مهدیه و پروژه ترمیم ترانشه و لکه گیری نیز پس از بررسی به تصویب رسید.

از دیگر لوایحی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت احداث دو عدد پست برق جهت روشنایی پروژه کمربندی سبز با اخذ پیمانکار واجد شرایط بود که مورد تصویب قرار گرفت.

لایحه اصلاح خطوط سازمان اتوبوسرانی نیز که جزییات آن در کمیسیون مربوطه بررسی شده بود با موافقت تمامی اعضا به تصویب رسید.

همچنین استفساریه شهرداری قزوین مبنی بر پرداخت یارانه بلیط ناوگان اتوبوسرانی طبق لیست پیوستی ارایه شده به شورا پس از بررسی مورد تایید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

گفتنی است اعضای شورا لایحه شهرداری قزوین پیرامون رایگان بودن ناوگان اتوبوسرانی تا پایان خرداد ماه و رایگان شدن تعرفه اتوبوسرانی در نواحی کم برخوردار دانش و ناصرآباد، مشعلدار و باغ نشاط تا پایان مرداد ماه را مورد بررسی و موافقت قرار دادند.

در این جلسه به برخی مغایرت های اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیأت تطبیق شهرستان ارائه شده بود نیز رسیدگی و در خصوص هر کدام از آنها تصمیم گیری شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.