آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی در گفت‌وگو با قدس می‌گوید: گل‌خوردن مقابل تیم‌های ضعیف سودمند است.

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با قدس: گل‌خوردن مقابل تیم‌های ضعیف سودمند است

آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی، پیروزی پنج گله مقابل قرقیزستان را البته اتفاق چندان مهمی برای تیم ملی ایران نمی‌داند و می‌گوید:« باید هم فاصله ما با چنین تیم‌هایی همین تعداد گل باشد. اتفاق عجیب و غریبی رخ نداده و اگر قدری خوش شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم. بازیکنان ایران در این بازی با هم هماهنگ بودند و نشان دادند می‌توانند کارهای بزرگی در فوتبال انجام دهند». 

آندو درباره اینکه دروازه تیم ملی بار دیگر در این بازی باز شد، این توضیح را داد:« به هرحال همه تیم‌های آسیایی در حال پیشرفت هستند و ما نباید این طور تصور کنیم چون با تیم‌های درجه ۳ فوتبال آسیا بازی داریم، کارمان راحت است. به اعتقاد خودم این گل‌هایی که خوردیم از جهاتی برای ما فایده دارد؛ چون می‌فهمیم هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم. باید یاد بگیریم که مقابل تیم‌های ضعیف‌تر هم چه طور بازی کنیم. البته اعتقاد دارم وقتی تیمی گل می‌خورد همه در آن شریکند و این طور نیست که گل خوردن تیم را گردن یکی، دو نفر بیندازیم. به نظر من فوتبال ما درحال حرکت رو به جلو است و تیمی داریم که از یک خط حمله بسیار قدرتمند سود می‌برد». 
از آندو درباره شانس ایرانی برای قهرمانی در تورنمنت کافا پرسیدیم که او این پاسخ را داد:« اینکه بگویم قهرمانی مهم نیست، درست نیست. به هرحال درهرسطحی ما باید خودمان را اثبات کنیم. اما به طور کلی حضور دراین تورنمنت برای کسب هماهنگی بیشتر بود و فکر می‌کنم با انجام چهار بازی به این خواسته برسیم و بتوانیم به هارمونی مطلوبی برسیم. تیم ملی در آسیا بازی‌های بسیار سختی در جام ملت‌ها پیش رو دارد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.