سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بازی‌های آسیایی امسال به دلیل توزیع سهمیه المپیک، متفاوت از دوره‌های گذشته است و به همین دلیل سعی داریم با برگزاری اردوهای مشترک، تیم را به بهترین شرایط برسانیم.

سرمربی تیم ملی: مسابقات بوکس در بازی‌های آسیایی امسال متفاوت است

به گزارش قدس آنلاین، حسین نهرودی ظهار داشت: چند روزی است که تمرینات تیم ملی بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز شده است. تیم ملی عراق نیز با ۹ بوکسور در تهران حضور دارد و تمرینات مشترکی را برگزار می‌کنیم که می‌تواند در روند آماده‌سازی ملی‌پوشان موثر باشد.

وی از ادامه برگزاری اردوهای مشترک خبر داد و گفت: در مردادماه اردوی مشترکی با تیم ملی هند داریم که خیلی مفید است چرا که هند از بهترین تیم‌های جهان محسوب می‌شود.

سرمربی باتجربه تیم ملی ایران، بیان کرد: سعی داریم یک یا دو اردوی دیگر مشترک نیز داشته باشیم تا با شرایط خوبی در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو شرایط خاصی دارد و رسیدن به موفقیت در آن بسیار دشوار خواهد بود. این مسابقات در هفت وزن المپیکی برگزار می‌شود و انتخابی المپیک پاریس است. به همین دلیل رسیدن به مدال در آن بسیار سخت‌تر از ادوار قبلی است.

نهرودی گفت: بازیکنان ما با آمادگی نسبتا خوبی در پیکارهای جهانی ازبکستان روی رینگ رفتند و اکنون نیز با ۵۰ درصد آمادگی در اردو حضور دارند. به طور حتم ملی‌پوشان تا زمان آغاز بازی‌ها، به اوج آمادگی خواهند رسید.

وی گفت: هنوز زمان کافی تا بازی‌های آسیایی باقی مانده و تصمیم قطعی در خصوص تعداد نفرات اعزامی به هانگژو اتخاذ نشده است. این مسابقات خیلی سخت است و باید با بهترین شرایط در آن حاضر شد.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: خوشبختانه آسیب دیده‌ای در اردو نداریم. تلاش مدیریت فدراسیون و کادر فنی این است تا شرایط خوبی در راه آماده‌سازی تیم فراهم کنند تا در هانگژو به چیزی که می‌خواهیم دست یابیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.