سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال قطر تکرار قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی را دو هدف بزرگ خود با این تیم دانست. او گفت که لحظه‌ای در قبول پیشنهاد قطری‌ها تردید نکرده است.

کیروش: یک ثانیه هم در قبول پیشنهاد قطر تردید نکردم/ من دو هدف با قطر دارم

کارلوس کیروش بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال قطر را برعهده گرفت.

او درباره دلیل قبول هدایت قطر گفت: رابطه من با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر بسیار دوستانه و قابل اعتماد بود. از آن‌ها به خاطر اعتماد و حمایتی که از من داشتند بسیار تشکر و قدردانی می‌کنم. وقتی این فرصت برای من پیش آمد و مسئولان فدراسیون فوتبال قطر خواستار همکاری شدند لحظه‌ای تردید نکردم. حتی یک ثانیه هم درنگ نکردم و به آن‌ها پاسخ مثبت دادم و این به دو دلیل بود؛ نخست این که رویای من این بود که با ۵ تیم به جام جهانی صعود کنم و می‌خواهم که قطر پنجمین صعود من باشد. من با آفریقای جنوبی، پرتغال و ایران(دو صعود) به جام جهانی رفته‌ام. با مصر هم تا آستانه صعود به جام جهانی رفتم اما در نهایت نشد و اما دلیل دوم پیشرفت چشمگیری است که فوتبال قطر در ۱۳ سال اخیر داشته است و توجه بسیار زیادی است که مسئولان این کشور به فوتبال در همه زمینه‌ها دارند.

کیروش از دو هدف بزرگ خود با قطر گفت: من دو هدف با قطر دارم؛ نخست تکرار قهرمانی با این تیم در جام ملت‌های آسیا و دوم صعود به جام جهانی. قطر نخستین جام جهانی خود را تجربه کرد اما این حضور به خاطر میزبانی بود و نه صعود مستقیم. فدراسیون فوتبال قطر با میزبانی جام جهانی این فرصت را برای بازیکنان جوانی به وجود آورد که حضور در این رقابت بزرگ را تجربه کنند و اکنون نوبت ادای دین به فدراسیون قطر است و باید خودمان به صورت مستقیم صعود به جام جهانی را کسب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.