فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارق که اقدام به سرقت بیش از ۱۱ میلیارد ریال طلا و نقره از منزل یکی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

کشف ۱۱ میلیارد ریال طلا و نقره از سارقان منزل در اصفهان

به گزارش قدس انلاین، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص ماموران کلانتری ۱۲ با بررسی سرنخ‌های موجود و اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بساطی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی طلا و ظروف نقره در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: اموال مکشوفه که ارزش آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد پس از مراحل قانونی به مالباخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست ضمن تجهیز منازل خود به لوازم ایمنی و ضد سرقت، از نگهداری وجوه نقد، طلا و زیورآلات در منزل خودداری و آن‌ها را به صندوق‌های امانات بانک‌ها بسپارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.