عصبانیت سرمربی تیم ملی والیبال آلمان پس از شکست برابر ایران و عدم حضور در میکسدزون منجر به عذرخواهی مسئول رسانه‌ای این تیم شد.

لیگ ملت‌های والیبال| آلمانی‌ها مصاحبه نکردند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان از امروز (سه‌شنبه - ۳۰ خرداد) به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه آغاز شد و تا چهارم تیر ماه با ۳۲ بازی پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران امروز و در نخستین مسابقه شهر روتردام به مصاف آلمان رفت و ۳ بر صفر این تیم را شکست داد تا به دومین برد خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ دست یابد و هفت امتیازی شود.

پس از این پیروزی، میهاو وینیارسکی سرمربی لهستانی تیم‌ ملی آلمان با عصبانیت راهی رختکن شد و در میکسدزون ورزشگاه حضور نیافت.

اعتراض خبرنگاران حاضر در میکسدزون به عدم حضور این مربی منجر به تذکر مسئولان برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها به مسئول رسانه‌ای تیم ملی آلمان شد.

در نهایت هم مسئول رسانه‌ای تیم ملی آلمان ضمن عذرخواهی از خبرنگاران گفت که وینیارسکی به دلیل عصبانیت در رختکن حضور دارد و امکان مصاحبه ندارد. سایر بازیکنان آلمان هم حاضر به مصاحبه نشدند و بدون آنکه از بخش میکسدزون عبور کنند، از پشت ورزشگاه راهی رختکن شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.